کد خبر: 663585
تاریخ انتشار :

عضو شورای شهر:

عوامل خارج از کشور دخالت نکنند تا صدای مردم شنیده شود

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه افرادی هم منتظرند از اعتراضات درست و بجای مردم سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری کنند و به اهدافی که اربابانشان برایشان تعیین می کنند، برسند و آتش بیار معرکه شده‌اند.

عوامل خارج از کشور دخالت نکنند تا صدای مردم شنیده شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«ناصر امانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران  در پاسخ به این سوالی درباره ریشه ناآرامی‌های اخیر گفت: بنده به حوزه سیاسی ورود نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم عوامل زیادی در شکل‌گیری این اعتراضات دخیل هستند.البته به اعتقاد من تحریکات خارجی و دخالت‌هایی که از خارج از کشور می‌شود به دلیل ضعف رسانه‌ای و تبلیغاتی و فرهنگی بسیار در این زمینه تاثیرگذار است.

این نماینده شورای شهر در واکنش به اظهارات برخی جامعه‌شناسان که یکی از دلایل حضور جوانان در این اعتراضات را نارضایتی آنها از دوگانگی رفتار و عمل برخی مسئولان و زندگی لاکچری فرزندان آنها در خارج یا داخل کشور می‌دانند، تصریح کرد: عوامل داخلی از جمله موضوع مورد اشاره هم در این زمینه اثرگذار است.

امانی تاکید کرد: در مجموع عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دست به دست هم داده و به علاوه دخالت خارجی، باعث ایجاد این وضعیت شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی هم منتظرند از اعتراضات درست و بجای مردم سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری کنند و به اهدافی که اربابانشان برایشان تعیین می کنند، برسند و آتش بیار معرکه شده‌اند.

امانی تصریح کرد: ما دعا می کنیم که این صف از هم جدا شده و آن بخش از اعتراضات که ناشی از عوامل داخلی از جمله ‌کارکردهای نامناسب، ضعف مدیریت‌ها و نارسایی‌هاست که حتما هست، جدا شود و در واقع دشمنان خارجی و عوامل بیرون از کشور نتوانند دخالتی داشته باشند و این دو از هم تفکیک شده تا صدای مردم شنیده شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم مدیران کشور اعتراض به حق جوانان ناراضی را بشنوند و برای آن یک فکر اساسی کنند.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها