کد خبر: 663620
تاریخ انتشار :

روزنامه دولت: دستمزد یک شب شعار نویسی ۳۰۰ هزارتومان است

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: مبلغ یک شب شعارنویسی با توجه به تعداد شعار‌ها متفاوت است، اما افراد عموماً مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر شب شعارنویسی دریافت می‌کردند.

روزنامه دولت: دستمزد یک شب شعار نویسی ۳۰۰ هزارتومان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: برخی از افرادی که به جرم شعارنویسی توسط نیرو‌های انتظامی و امنیتی دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که در ازای دریافت پول، روی دیوار‌های اماکن عمومی و خصوصی شعار می‌نوشتند.

عموم این افراد در گروه‌های ۲ الی ۴ نفره اقدام به شعارنویسی می‌کردند و نکته اینکه دریافت پول منوط به دریافت تصویر شعارنویسی بود. یکی از اعضای گروه وظیفه فیلمبرداری را بر عهده داشت و هنگام شعارنویسی، یک یا دو نفر وظیفه مراقبت و نگهبانی را برعهده داشتند تا در صورت مشاهده فرد یا ماشین مشکوک، به شعارنویس‌ها اطلاع دهند تا اینگونه با امنیت بیشتری بتوانند اقدام مجرمانه خود را انجام دهند.

همچنین اغلب شعارنویسی‌ها در ساعت‌های پایانی شب اتفاق می‌افتاد چرا که در آن زمان خیابان‌ها و کوچه‌ها بیش از هر زمان دیگری خلوت بودند. مبلغ یک شب شعارنویسی با توجه به تعداد شعار‌ها متفاوت بوده است، اما این افراد عموماً مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر شب شعارنویسی دریافت می‌کردند. این افراد دستمزد خود را به صورت نقدی از نفر سومی که در جریان شعارنویسی نبود و صرفاً در ازای دریافت پول وظیفه توزیع پول را بر عهده داشت، می‌گرفتند. پیش از دریافت پول، فیلم به شماره تلفنی که فرد شعار دهنده در اختیار شعارنویس قرار داده بود، ارسال می‌شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها