کد خبر: 663750
تاریخ انتشار :

نقد تند روزنامه ایران از مواضع اخیر شکوری راد

خبرآنلاین/ روزنامه ایران، مواضع علی شکوری راد از سران حزب اتحادملت را نقد تندی کرد.

نقد تند روزنامه ایران از مواضع اخیر شکوری راد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی شکوری‌راد از متهمان فتنه ۸۸ و عضو کادر حزب اتحاد ملت، در اظهاراتی مغایر منافع ملی که البته مسبوق به سابقه است، به نیروهای حافظ امنیت حمله و اتهامات بسیاری را علیه آنان به‌کار برد.

وی در گفت‌وگویی تقریباً همه خشونت‌های رخ داده در روزهای گذشته کشور را به نیروهای حافظ امنیت نسبت داد و با مبری دانستن تام و تمام اغتشاشگران و آشوبگران مدعی شد: «لباس شخصی‌ها وارد جمعیت معترض می‌شوند، شعارهای زشت سرمی‌دهند، می‌شکنند، تخریب می‌کنند، چادر از سر زنان می‌کشند، قرآن و مسجد آتش‌ می‌زنند و گاهی به‌طور اتفاقی در زمره معترضان کشته می‌شوند، اما شهید تلقی شده، مراسم تشییع آنها در رسانه ملی نمایش داده می‌شود و از آنها تجلیل به عمل می‌آید!»

این اظهارات موهن به گونه‌ای است که در نگاه اول، به نظر می‌رسد نه یک عنصر سیاسی داخلی، بلکه یک عنصر تجزیه‌طلب، آن هم در شبکه سعودی اینترنشنال آن را بر زبان آورده است.

گذشته از این، شکوری‌راد، عملاً ضمن نادیده گرفتن خون‌های مدافعان امنیت کشور که از سوی اغتشاشگران بر زمین ریخته شد، صحنه آشوب‌های اخیر را طوری ترسیم کرده است که گویی، جز همین نیروهای لباس شخصی که خودشان می‌آیند و شعار می‌دهند و خودشان هم اغتشاش می‌کنند، دیگر کسی در خیابان‌ها نیست! دراین صورت شکوری‌راد باید پاسخ دهد که پس نگران چیست و چرا از اغتشاش‌ها و آشوب‌ها حمایت می‌کند؟

این اظهارات، اگر نشان زوال عقل نباشد، هیچ نشانی از نگاه عقلانی، آنطور که این جریان‌ها ادعای آن را دارند در خود ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها