کد خبر: 664023
تاریخ انتشار :

سردار کوثری: شعار زن زندگی آزادی بی‌حیثیتی می‌آورد/ در عربستان خبرنگار را سلاخی می‌کنند

سردار اسماعیل کوثری جانشین پیشین قرارگاه ثارالله و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی در تحلیل خود از اعتراضات ایران و شعارهای آنها می‌گوید: آنها با این شعار «زن، زندگی، آزادی» خود را بر سر زبان‌ها انداختند، اما باید پرسید که آیا واقعا این شعار برای زن‌های ایرانی شخصیت می‌آورد یا بی‌آبرویی و بی‌حیثیتی! شعار «زن، زندگی، آزادی» ضد خواسته زنان است.

سردار کوثری: شعار زن زندگی آزادی بی‌حیثیتی می‌آورد/ در عربستان خبرنگار را سلاخی می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رویداد۲۴ نوشت: سردار اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تحلیل خود از اعتراضات مردمی به خبرنگار رویداد۲۴ می‌گوید: «بر ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای امنیت از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه که اخیرا به‌خاطر امنیت جان خود را از دست داده‌اند، درود و صلوات می‌فرستم اما درباره اغتشاشات اخیر باید بگویم که قطع به یقین طراحی آن توسط صهیونیست‌ها انجام شده و آمریکایی‌ها این وظیفه را به صهیونیست‌ها سپرده‌اند. آن‌ها به بهانه فوت خانم مهسا امینی این معرکه را شروع کردند. البته این افراد سه ماه پیش می‌خواستند، در ایران اغتشاش کنند، اما صبر کردند که دقیقا مصادف با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اغتشاشات را آغاز کنند.

جوانان ایران در اسرائیل آموزش دیدند و سپس به کشور بازگردانده شدند

کوثری می‌گوید: «هدف آنها تجزیه‌طلبی است و در تفسیر آن باید بگویم که این توطئه در جهت تجزیه‌طلبی از طرف شمال غرب کشور، توسط احزاب دموکرات کردستان به ویژه «کومله» که در اصل عامل صهیونیست‌ها است بسیار گسترده بود. این گروهک با شدیدترین و خشن‌ترین شکل ممکن با مردم برخورد کردند که این نشان‌دهنده طراحی صهیونیست‌ها است.»

این فرمانده پیشین و عضو سپاه می‌گوید: از اسراییل تعدادی از جوانان را در خارج از ایران آموزش‌های مختلف دادند و سپس به کشور بازگرداندند. در نهایت این جوانان تبدیل به عامل صهیونیست‌ها و به کشور بازگردانده شدند که به عنوان لیدر اغتشاشات فعالیت کرده تا نوجوانان احساساتی ما را به کار بگیرند.

شعار زن زندگی آزادی بی‌حیثیتی می‌آورد نه شخصیت

نماینده تهران درباره شعار «زن، زندگی، آزادی» گفت: این افراد مخصوصا با این شعار «زن، زندگی، آزادی» خود را بر سر زبان‌ها انداختند، اما باید پرسید که آیا واقعا این شعار برای زن‌های ایرانی شخصیت می‌آورد یا بی‌آبرویی و بی‌حیثیتی! شعار «زن، زندگی، آزادی» ضد خواسته زنان است. صهیونیست‌ها دختر‌ها و پسر‌های جوان ما را به کار می‌گیرند که بگویند ما برای زن‌ها تلاش می‌کنیم تا به حقشان برسند. در حالی که این افراد باید بیایند به لحاظ علمی، ورزشی و... حضور در زن‌های ما در جامعه را ببیند تا متوجه شوند تاثیرگذاری آن‌ها حتی نسبت به قبل از انقلاب تا چه اندازه افزایش یافته است. این افراد نه تنها طرفدار زنان نیستند بلکه دقیقا روبروی آن‌ها قرار دارند.

در عربستان خبرنگار را سلاخی می‌کنند اما کسی حرفی نمی‌زند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: درباره مرگ خانم مهسا امینی توسط دشمنان بزرگنمایی شد. شما نگاهی به جنایت‌هایی که در آمریکا، اروپا و حتی عربستان رخ می‌دهد بیندازید. این‌ها حتی خبرنگار را سلاخی می‌کنند [مقصود جمال خاشقچی]، کسی آنجا حرفی نمی‌زند، اما وقتی اینجا به هر دلیلی یک زنی فوت می‌کند، مسئله را آنچنان بزرگ می‌کنند تا بتوانند به خواسته‌های نا به‌حق خودشان برسند.

کوثری خاطرنشان کرد: مردم ما هیچوقت نه تنها از اغتشاشگران حمایت نکردند بلکه هر روز بیشتر از روز گذشته تعداد این افراد کمتر شده است. اغتشاشگران قطعا و یقینا بدانند که شناسایی شده و دستگیر می‌شوند. اغتشاشگران باید به اشد مجازات محکوم شوند تا بفهمند مردم و نیرو‌های امنیتی ما هیچ ناامنی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

نماینده تهران در پاسخ به این سوال که بالاخره مردم چگونه باید اعتراض خودشان را به گوش مسئولان برسانند، گفت: برگزاری اعتراضات در جمهوری اسلامی بسیار راحت است، اما دولت‌ها مسئول برقراری این اعتراضات هستند. آقای رییسی علنا گفتند که دستور برگزاری اعتراضات به مردم داده شده، اما در دولت‌های گذشته اصلا به این شکل نبوده است. اعتراضات باید در یک مکان باز و با مجوز شورای امنیت برگزار شود. اعتراضات مجوزدار باید در مکان‌های مشخص نظیر دانشگاه‌ها برگزار شود.

کوثری می‌گوید: جمهوری اسلامی هیچ مشکلی با تجمعات و اعتراضات ندارد اما اینکه بخواهند در قالب اعتراضات، اغتشاش ایجاد کنند، نه فقط ما بلکه هیچ نظامی این را نمی‌پذیرد. اعتراض نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه ما از آن استقبال هم خواهیم کرد بنابراین مردم باید حتما اعتراضات خود را بیان کنند و ان شاءالله مسئولان هم با صبر و حوصله در پی رفع این مشکلات خواهند بود.

نماینده تهران می‌گوید: توطئه‌هایی که دشمن در این چهل و چند سال علیه جمهوری اسلامی درست کرده توسط اروپا، آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها طراحی شده است. آنها در گذشته منافع بسیاری از رژیم قبل می‌برند اما از جمهوری اسلامی نمی‌توانند ببرند، به همین دلیل کشور ما دشمنان بسیار زیادی دارد. با پیروزی انقلاب اسلامی دست دشمنان از کشور قطع شده و دیگر ما حتی یک لیتر بنزین هم به کسی باج نمی‌دهیم.

یک خانم در ایران فوت کرده ببینید چه جنجالی درست کرده‌اند

کوثری گفت: چرا غربی‌ها به عربستان نمی‌گویند که چرا این همه جنایت می‌کنید و فقط به ما می‌گویند؟! عربستان در یک شب ۸۱ نفر را گردن می‌زند و هیچکس هیچ حرفی نمی‌زند، اما در ایران یک خانم فوت کرده ببینید چه جنجالی درست کرده‌اند!

نماینده تهران علت واکنش کشور‌های غربی به مرگ مهسا امنیتی را ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی‌ها دانست و گفت: این جنجال‌ها در حالی درست شده است که آقای رییسی و مسئولان بار‌ها با خانواده ایشان صحبت کردند در حالیکه در خصوص جنایت‌های عربستان هیچکس هیچ حرفی نمی‌زند، چون جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی‌های همه دنیا ایستاده است.

با جمهوری اسلامی به یک شکل و با جنایت‌های دیگر کشور‌ها به گونه‌ای دیگر برخورد می‌کنند!

او با اشاره به کشته شدن جرج فلوید توسط پلیس آمریکا گفت: ما دیدیم که پلیس امریکا چگونه جرج فلوید را کشت؛ چرا صدای اروپایی‌ها و مسئولان آمریکایی در نیامد؟ این رفتار دوگانه به هیچ وجه قابل قبول نیست؛ یعنی چه با جمهوری اسلامی به یک شکل و با جنایت‌های دیگر کشور‌ها به گونه‌ای دیگر برخورد کنند!

کوثری خاطرنشان کرد: در ایران وقتی مردم اعتراض دارند، عوامل خارجی درصدد تحریک آن‌ها فعالیت می‌کنند و با قول‌هایی که به آن‌ها می‌دهند اعتراضات را تبدیل به اغتشاش می‌کنند. اعتراض حق همه است و ما با آن مشکلی نداریم.

چه کسی گفته که فقط فرزندان مسئولان به خارج کشور باید بروند؟

کوثری با اشاره به مصاحبه پیشین خود درباره مهاجرت فرزندان مسئولان که در رویداد۲۴ منتشر کرد، گفت: منظور بنده در مصاحبه پیشین با شما در خصوص مهاجرت کل افراد جامعه بود نه فقط فرزندان مسئولان! چه کسی گفته که فقط فرزندان مسئولان به خارج کشور باید بروند؟ هیچکس این حرف را قبول ندارد؛ ما می‌گوییم کسانی که دارای توانمندی هستند، می‌توانند در خارج از کشور کسب علم کنند و به کشور بازگردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها