کد خبر: 664033
تاریخ انتشار :

اظهارات محسن رضایی در دیدار با امیر قطر درباره جام جهانی ۲۰۲۲

ایرنا/ معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با آرزوی برگزاری موفق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته آمادگی هر نوع کمک به دوستان قطری برای برگزاری هرچه‌بهتر این رویداد مهم را دارد.

اظهارات محسن رضایی در دیدار با امیر قطر درباره جام جهانی ۲۰۲۲
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محسن رضایی» در سفر به قطر که با هدف گشایش نمایشگاه توانمندی‌های ایران در دوحه انجام شده، در دیدار با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور گسترش روزافزون همکاری‌های تهران - دوحه در زمینه‌های مختلف را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به دستور آیت‌الله رئیسی برای اجرای کامل توافقات دو جانبه، هیچ محدودیتی برای افزایش روابط با قطر وجود ندارد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به حجم مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور خاطرنشان کرد: زمینه‌های فراوانی برای توسعه چشمگیر تجارت بین ایران و قطر در بخش‌های مختلف باید فعال و برخی موانع موجود در این راه برطرف شود.

رضایی با آرزوی برگزاری موفق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته آمادگی هر نوع کمک به دوستان قطری برای برگزاری هرچه‌بهتر این رویداد مهم را دارد.

«شیخ تمیم بن حمد خلیفه آل ثانی» امیر قطر نیز در این دیدار بر لزوم توسعه روابط ایران و قطر در همه عرصه‌ها تأکید و تصریح کرد: گسترش و افزایش روابط تجاری و اقتصادی دوحه - تهران با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی بسیار مهم است.

امیر قطر در همین راستا خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها