کد خبر: 664210
تاریخ انتشار :

هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ از خودمحوری پرهیز کنید

امام خمینی خاضعانه حاکمان جمهوری اسلامی و صاحب‌ منصبان نظام را که با خون مردم و حمایت آحاد ملت به روی کار آمده‌اند، به دوری از جنگ قدرت و پرهیز از خودمحوری توصیه کرده بودند.

هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ از خودمحوری پرهیز کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه جمهوری اسلامی با استناد به اظهارات بنیانگذار انقلاب اسلامی به مسئولان نظام هشدار داد از جنگ قدرت و خودمحوری پرهیز کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این هفته هرچند موج ناآرامی‌ها پس از گذشت یکماه در حال فروکش کردن بود ولی نباید از کنار این تلاطم‌ها به سادگی و بی‌اعتنایی گذشت. عبرت‌های بسیاری وجود دارند که دلسوزان نظام و انقلاب باید از آن‌ها درس بگیرند و با تغییر مواضع شعاری و تصحیح عملکردهای غلط و ضعیف، برای مهار این امواج اجتماعی اقدام کنند.

نکته‌ای که در این میان نباید مغفول بماند، عمل به هشدار مهم امام خمینی است که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی گفتند هیچ آسیبی به این نظام، از خارج کشور وارد نخواهد شد و اگر خطری آن را تهدید کند، از داخل خواهد بود، که بنظر می‌رسد چندان جدی گرفته نشده است. به همین دلیل، ایشان خاضعانه حاکمان جمهوری اسلامی و صاحب‌ منصبان نظام را که با خون مردم و حمایت آحاد ملت به روی کار آمده‌اند، به دوری از جنگ قدرت و پرهیز از خودمحوری توصیه کرده و راه حکومت بر مردم را نه با تکیه بر قدرت و زور بلکه با برخوردهای صادقانه و خاضعانه و تسخیر قلوب ملت می‌دانستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها