کد خبر: 664369
تاریخ انتشار :

پورابراهیمی:

قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.

قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در آیین آغاز عملیات شهرک زنجیره‌ای فتوولتائیک، انرژی‌های تجدید پذیر ایران در شهر ماهان کرمان افزود:

اگر اولویتمان را بر مسائل اقتصادی و اشتغال مردم بگذاریم مردم حتما با تمام وجود عقب نظام و انقلابشان خواهند بود.

وی با اشاره به بخشی از مصادیق در کف جامعه(اغتشاشات) و نقش غربی ها و دشمنان اظهارداشت: اروپایی ها با گستاخی در عرصه میدانی آمدند و حاضر شدند که البته جواب محکم، نظام جمهوری اسلامی به آنها خواهد داد.

پورابراهیمی افزود: ما در مقابل  این گستاخی اروپایی ها کوتاه نخواهیم آمد؛ اقدامات مداخله جویانه آنها و آمریکایی ها حتما  بی پاسخ نخواهد ماندو  هم دولت و هم مجلس محکم  از مواضع انقلاب دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد اظهارداشت: البته  موضوعات و بحث های مهمی غیر از تحریک دشمنان نیز وجود دارد؛ درخصوص موضوعات داخلی باید بنشینم و گفتمان سازی و بحث های دیگر هم داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: اشکالاتی اگر در کشور هست باید برطرف شود زیرا همه مشکلات نیز بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ اگر دشمنان این حرکت ها را می کنند و بخش عمده ای از جریانی که آنها روی آن موج سواری می کنند، به علت ضعفی است که ما در بخش اقتصادی داریم.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها