کد خبر: 665194
تاریخ انتشار :

فرمانده بسیج: شاهد سرعت گرفتن حل مشکلات کشور هستیم

فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت خالصانه، شبانه‌روزی و مجاهدانه به مردم شریف در ایران اسلامی است.

فرمانده بسیج: شاهد سرعت گرفتن حل مشکلات کشور هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان پروژه آبرسانی به روستای «سخی‌آباد» شهرستان آق‌قلا به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این آیین با اشاره به اینکه ۳۰ درصد اهالی روستای سخی آباد را قوم سیستانی و ۷۰ درصد آن را ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: خوشحالیم که این توفیق نصیب ما شد تا با اجرای این پروژه خدمت رسانی در کنار مردم این استان و عزیزان این روستا باشیم.

غلامرضا سلیمانی ادامه داد: گلستان یک استان نمونه در وحدت و همدلی و انسجام بین برادران و خواهران اهل سنت و شیعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ١٣ آبان خاطرنشان کرد: دشمن به طور قطع نمی‌تواند موفقیت‌های امروز کشور را ببیند و برای خدشه وارد کردن به این موفقیت‌ها و کاهش سرعت پیشرفت ایران اسلامی از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: در مسیر اتفاقات اخیر به طور قطع افرادی ناآگاهانه در مسیر خواسته‌های دشمنان قرار گرفتند اما کسانی به عمد اغتشاش کرده و به اموال عمومی و مردم آسیب زدند که بین این دو تفاوت وجود دارد.

سلیمانی تاکید کرد: در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی بخصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است.

وی افزود: ما اتفاقاتی که در طول تاریخ با توطئه‌های استکبار جهانی رقم خورده را فراموش نخواهیم کرد که نمونه آن کودتای ٢٨ مرداد تحت سیطره انگلستان بود.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت خالصانه، شبانه‌روزی و مجاهدانه به مردم شریف در ایران اسلامی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه سپاه در کنار مردم و برای مردم حرکت می‌کند، گفت: مردم، سپاه و مسوولان در کنار هم برای حل مشکلات تلاش خواهند کرد و افتتاح این طرح آبرسانی نمونه‌ای از همین خدمت‌رسانی است.

وی بیان کرد: ما شاهد سرعت گرفتن حل مشکلات در کشور هستیم و همین امر باعث هراس دشمنان شده است.

سلیمانی بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران به عنوان الگوی نمونه در جهان معرفی شود و برای رسیدن به اهداف خود از هر حربه‌ای استفاده خواهد کرد.

وی در پایان گفت: خدمت برای مردم افتخار ما است و هیچ عاملی مانع خدمت‌رسانی ما به مردم نخواهد شد و امید داریم با توکل بر خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی، وسعت خدمت رسانی ما به مردم هر روز بیشتر شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها