کد خبر: 665291
تاریخ انتشار :

حاجی دلیگانی:

کوتاه آمدن در برابر معترضان به ضرر امنیت ملی است

حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است.

کوتاه آمدن در برابر معترضان به ضرر امنیت ملی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرگزاری فارس نوشت: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

وی تأکید کرد: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در قوه قضاییه قضات، مسلط، انقلابی و شجاع کم نداریم، گفت: بنابراین انتظار است تا انتقام خون مظلومین اغتشاشات به خصوص شهدای نیروی انتظامی، پاسداران، بسیجیان و مردم عادی از قاتلین و مسببین اصلی گرفته شود.

وی تأکید کرد: همچنین از مسئولین کشور انتظار داریم تا کشور‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم در این اغتشاشات نقش داشتند و حتی عده‌ای را برای آتش‌زدن اموال عمومی و حمله به پلیس آموزش دادند و برای ایجاد اختلال و درگیری در کشور مهمات و پول ارسال کردند را بر سر جای خود بنشانند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها