کد خبر: 665320
تاریخ انتشار :

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: ۵۰ لیدر‌ اغتشاشات از منافقین بودند

تسنیم/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حدود ۵۰ نفر از لیدر‌های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: ۵۰ لیدر‌ اغتشاشات از منافقین بودند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر ظهر امروز در جلسه نشست تبیینی در شهرستان بیرجند با بیان اینکه اگر پای نظام و شهدا نباشیم و وظیفه هدایتگری را انجام ندهیم اراذل و اوباش جری‌تر شده و در جامعه عربده می‌کشند و به جان و مال مردم آسیب می‌رسانند، اظهار داشت: گاهی اوقات تحریم‌ها که پیش می‌آید یا فتنه‌ای اتفاق می‌افتد تمام شبکه‌های صهیونیستی پشت جریان فتنه قرار می‌گیرند و مستکبرین عالم بلندگوی خواسته‌های افراد مشکل‌دار می‌شوند و از آن حمایت می‌کنند.

طیبی‌فر افزود: پیر استعمار که از کودتای ۲۸ مرداد شلاق آن بار‌ها بر پیکره ملت ایران خورده پشت فتنه‌ها می‌ایستد؛ این‌ها هرگز به کشور خدمت نکردند که امروز دلسوز فوت یک دختر شدند.

وی به فتنه‌های گوناگون در کشور اشاره کرد و گفت: در فتنه ۸۸، ۹۲ و سایر فتنه‌ها و آشوب‌ها در کشور که برخی از مسئولین و افراد داخلی نیز هدایتگر آن‌ها بودند تمام شبکه‌های استکباری پشت این جریانات قرار داشتند و آموزش‌ها و طراحی‌ها از طرف صهیونیست‌ها انجام می‌شد.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود که دشمن در نظر داشت همان سناریویی که در سوریه به کاربردند را با کمک افراد و لیدر‌های آموزش دیده داخلی و داعش شروع به فتنه و اغتشاشات در کشور کنند.

وی ادامه داد: با هدف قرار گرفتن ۴۰ مرکز تروریست‌ها در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انهدام آن‌ها و کشته شدن برخی از این افراد آموزش دیده برای اغتشاشات؛ انسجام و طراحی آن‌ها به هم ریخت و مقر آن‌ها شناسایی شد.

طیبی‌فر افزود: حدود ۵۰ نفر از لیدر‌های شناسایی شده در اغتشاشات اخیر کشور از منافقین بودند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران به سناریو‌ها و طراحی‌های تعریف شده اغتشاشگران برای برهم زدن آرامش و امنیت ملت ایران اشاره کرد و گفت: به این افراد وعده نابودی جمهوری اسلامی و عدم حمایت ملت از نظام داده شده بود.

وی به شکنجه و شهادت طلبه بسیجی به دست اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد با دیدن این صحنه‌ها باز هم با تردید از این جریانات و عوامل آن صحبت می‌کنند.

طیبی‌فر اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در تمام این سال‌ها سخت‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌ها را بر علیه ما انجام دادند، از دشمن جز دشمنی توقعی نیست و این‌ها با اساس نظام اسلامی اختلاف و دشمنی دارند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامـه داد: ملت ایران ۴۳ سال با تمام وجود پای انقلاب اسلامی ایستاده که ماندگار باشد، اما افراد گوناگونی در طول این زمان با نقشه‌های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی و ضربه زدن به آن بودند که موفق نشدند.

وی افزود: امروز کشور ما یک کشور مقتدر است که رهبری بزرگ و همراه با حکمت، ملتی بزرگ و شجاع، مکتبی بزرگ، چون عاشورا و دشمنی بزرگ و مکار همچون آمریکا دارد.

طیبی‌فر ادامه داد: به لطف خدا، این ملت هرگز در برابر این دشمنان شکست نمی‌خورد که با تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان دست و پنجه نرم می‌کند و قوی‌تر می‌شود با ابر قدرت‌های دنیا در جنگ و مقابله است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به اذعان خود غربی‌ها جمهوری اسلامی با تمام تحریم‌ها در دفاع از خود امروز به جایی رسیده که آمریکا توان قدرت عملیات نظامی با آن را ندارد.

وی با بیان اینکه، ما امثال این فتنه‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم گفت: پیامبر اکرم فرمودند "در فتنه‌های آخر الزمانی نگران و ناراحت نباشید و این فتنه‌های آخر الزمانی منافقین را بهتر به مردم می‌شناسد و هلاک می‌کند".

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها