کد خبر: 665353
تاریخ انتشار :

خط و نشان رئیس دادگستری گلستان برای معترضان

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ عذری از افراد برای حضور در خیابان به بهانه اعتراض پذیرفته نیست.

خط و نشان رئیس دادگستری گلستان برای معترضان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حیدر آسیابی شامگاه گذشته یکشنبه ۱۵ آبان در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در امامزاده عبدالله(ع) گرگان گفت: پس از حادثه شیراز، پشت پرده برای مردم عیان شد و از این پس هیچ عذری از افراد به بهانه اعتراض برای حضور در خیابان، آن هم در شرایطی که حضور در خیابان بستر برای اغتشاش و ناامنی را فراهم‌ می‌کند، پذیرفته نیست.

وی با تأکید بر اینکه خویشتنداری نظام در برخورد با اغتشاشات به معنای ناتوانی در جمع کردن این آشوب ها نیست، افزود: این مسئله به دلیل آن است که اغتشاشاگران، مردم را سپر انسانی کرده‌اند و نمی‌خواهیم مردم آسیب ببینند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آنها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.

آسیابی با اشاره به هجمه جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی، افزود: دشمنان از ماهها قبل بسترسازی و مقدمات لازم را برای اغتشاشات فراهم کرده و منتظر یک جرقه بودند که ماجرای خانم امینی بهانه شد.

وی افزود: از آنجایی که دشمنان کشورمان در عرصه نظامی ناتوان از مقابله با نیروهای مسلح ما هستند و از بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند با ترور و خرابکاری‌های کور به دنبال القای احساس ناامنی در کشور هستند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با قدردانی از هوشیاری مردم استان در اغتشاشات اخیر گفت: مردم استان به ویژه اقوام ، با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بیعت کردند.

آسیابی تأکید کرد: در ناآرامی‌های اخیر در گلستان فقط سه مورد تجمع داشتیم که با هوشیاری مردم و تلاش ماموران انتظامی، بسیجیان، دستگاه‌های امنیتی و حضور میدانی دادستان‌های استان و با دستگیری‌های هدفمند تاکنون تلفات جانی نداشتیم و آرامش کامل در استان برقرار است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها