کد خبر: 665397
تاریخ انتشار :

فروش فوری سایپا ویژه آبان؛ امروز یکشنبه ۱۵ / برای خرید بدون قرعه کشی اینجا ثبت نام کنید

سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش فوری ۵ محصول خود را اعلام کرد.

فروش فوری سایپا ویژه آبان؛ امروز یکشنبه ۱۵ / برای خرید بدون قرعه کشی اینجا ثبت نام کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فروش فوری سایپا ویژه آبان ماه از امروز آغاز می شود. سایپا این محصولات را به صورت فروش فوری و فروش فوق العاده گذاشته است. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد.این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل سریع دارد

شرکت زامیاد در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش فوری ۵ محصول خود را اعلام کرد.

در این طرح فروش، محصولاتی همچون نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس دوگانه سوز قرار گرفته است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵، تا زمان تکمیل ظرفیت، با ورود به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از وب سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت‌نام آن اقدام نمایند.

اعلام شرایط فروش فوری محصولات شرکت زامیاد ( ویژه آبان)

باسلام

احتراماً، بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپامیرساند،شرایط

فروشفوریمحصولات شرکت زامیاد مطابق جدول ذیل اعلام میگردد:

* در صورت هرگونه افزایش در هزینههای دولتی و قانونی ( شماره گذاری،بیمه،مالیات، عوارض و000) تا قبل از فاکتور خودروها، بعهده مشتریان محترم میباشد.

تاریخ و نحوه ثبت نام محصولات شرکت زامیاد:

در این روش فروش متقاضیان محترم میتوانند از ساعت11روزیکشنبه مورخ 15/08/1401 ازطریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل اقدام نمایند :

الف)ورود به سایت فروش اینترنتی https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلا ً نسبت

به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمودهاند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ب) ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج) ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

د) دریافت کد رهگیری

ه) مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد

نوع خودروقیمت خودرو ( ریال)رنگ قابل عرضه موعد تحویل

سایپا

شرایط بخشنامه:

1-در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط

زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودروایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه های ( شماره گذاری،بیمه، مالیات،مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل وانتقال، عوارضشماره گذاری و ...) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ میگردد.

2-در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3-یکی از بسته های خدمت در زمانواریزوجه بصورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییردر بسته خدمت و یا

حذف آن را داشته باشد میتواند قبل ازواریزوجه اقدام نماید. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه نمایند.

4-با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریانرا مطابق بخشنامه های 184314 مورخ 12/05/1400 و 186689 مورخ 13/05/1400 و424318 مورخ 20/10/1400 و469251 مورخ19/11/1400 و 142204 مورخ 22/4/1401 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

5-با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان درسامانه شماره گذاری

موارد ذیل متذکر میگردد:

الف)در صورتیکه مشتری در سامانه شمارهگذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شمارهگذاری گذشته باشد، مشتریمحترم میبایستبا مراجعه به سامانه سخا نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

ب )در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می بایست حتما ً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خودتحویل نماید در غیراینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر استاطلاعات مورد نیاز ش تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یامارهگذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور برعهده مشتری خواهد بود . همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ،هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

6-به محض تکمیل ظرفیت، شرایط فروش غیر فعال خواهد شد .

7-مشتریان محترم میتوانند جهت رویت ویژگیها و تجهیزات محصولات به سایت www.saipacorp.com مراجعه نمایند .

8-نمایندگیهای محترم، لطفا ً بخشنامه را در تابلو اعلانات نمایندگی جهت رویت متقاضیان خرید خودروهای مذکور نصب نمایند.

منبع:  شهرآرانیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها