کد خبر: 665608
تاریخ انتشار :

رئیسی پیام داد + متن پیام

ایسنا/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر حضرت رضا(ع) را به مردم ولایتمدار مشهد، فرزندان ارجمند و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

رئیسی پیام داد + متن پیام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت عالم پارسا حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدجعفر طباطبایی، تصریح کرد: این عالم انقلابی که از مجاورین با اخلاص حضرت ثامن‌الائمه امام رضا علیه‌السلام بود، با کسب فیض از آن منبع نورانی، عمر پربرکت خود را وقف مجاهدت در مسیر تبیین و ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام نمود و با دانش و نفوذ کلام اثربخش به تربیت نفوس مستعده پرداخت. بی‌شک خدمات علمی این استاد وارسته همواره در یادها خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدجعفر طباطبایی، موجب اندوه و تألم خاطر شد.

این عالم انقلابی که از مجاورین با اخلاص حضرت ثامن‌الائمه امام رضا علیه‌السلام بود، با کسب فیض از آن منبع نورانی، عمر پربرکت خود را وقف مجاهدت در مسیر تبیین و ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام نمود و با دانش و نفوذ کلام اثربخش به تربیت نفوس مستعده پرداخت. بی‌شک خدمات علمی این استاد وارسته همواره در یادها خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم به ویژه فرزندان ارجمند آن فقید سعید و مردم ولایتمدار مشهد تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها