کد خبر: 665875
تاریخ انتشار :

خبر بد برای بورس‌بازان/ بورس دوباره قرمز شد + جزئیات

بورس در معاملات ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ با ریزش ۶۹۳۷ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحدی قرار گرفت.

خبر بد برای بورس‌بازان/ بورس دوباره قرمز شد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

براساس گمانه زنی‌ها حدود ۷۰ درصد بی‌اعتمادی سهامداران به بورس حاصل بلاتکلیفی موضوعات سیاسی کشور در مورد نتیجه مذاکرات و بلاتکلیفی برجام است و شاید بتوان گفت ۳۰ درصد آن حاصل مدیریت اشتباه مسئولان در این بازار است.

بورس معاملات دومین روز هفته را با ریزش آغاز کرد و در ادامه این حجم از سقوط افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به ریزش ۲ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی فولاد، فملی، شستا، شپنا، کگل و شبندر با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد ولی در ادامه  روند ریزشی بیشتر شد تا با کاهش ۸۰ واحدی به ۴۰۱ هزار و ۸۲۶ واحد رضایت دهد.

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۲,۵۲۴,۹۷۷۸.۱۳۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۳۹,۷۰۰.۷۰۳ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷.۷۳۵ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز زاگرس، آریا، شاوان، فغدیر، دماوند، اتکای و بساما هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها