کد خبر: 667124
تاریخ انتشار :

حضور عریان دشمن در میدان نبرد

حجت‌الاسلام پورمحمدی:دشمن باپنجه فولادین به مبارزه با جمهوری اسلامی آمده

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به تکاپوی دشمن در مواجهه با نظام اسلامی گفت: به نظر من دیگر از آن دستکش مخملی که دشمن در زیر آن، دست چدنی‌اش را پنهان کرده بود هم خبری نیست و با همان پنجه فولادین به مبارزه با جمهوری اسلامی آمده است. دشمن در این مسیر، تمام شگردهای خود را به کار بسته و هر ابزاری را که به کارش می‌آمده استفاده کرده است. و این حکایت از استیصال دشمنان دارد. هیچ دشمنی - غیر از جنگ رو در رو - خودش را کاملا عریان نمی‌کند. مگر اینکه چاره‌ای غیر از این نداشته باشد

حجت‌الاسلام پورمحمدی:دشمن باپنجه فولادین به مبارزه با جمهوری اسلامی آمده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حضور عریان دشمن در میدان نبرد

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به تکاپوی دشمن در مواجهه با نظام اسلامی گفت: به نظر من دیگر از آن دستکش مخملی که دشمن در زیر آن، دست چدنی‌اش را پنهان کرده بود هم خبری نیست و با همان پنجه فولادین به مبارزه با جمهوری اسلامی آمده است. دشمن در این مسیر، تمام شگردهای خود را به کار بسته و هر ابزاری را که به کارش می‌آمده استفاده کرده است. و این حکایت از استیصال دشمنان دارد. هیچ دشمنی - غیر از جنگ رو در رو - خودش را کاملا عریان نمی‌کند. مگر اینکه چاره‌ای غیر از این نداشته باشد.

وی افزود: تحلیل‌هایی که از سرویس‌های اطلاعاتی آن‌ها به دست مسئولین و دستگاه‌های جمهوری اسلامی رسیده نشان می‌دهد که آن‌ها امیدوار به موفقیت در این عملیات نیستند پس چرا دستکش‌های مخملی را درآورده‌اند؟ واقعیت این است که چاره‌ای ندارند. چرا همه نیروهایشان حتی نیروهای غیرسیاسی را فراخوان کرده‌اند؟ نشان می‌دهد که دچار یک استیصال شده‌اند. احساس می‌کنند اگر اجازه بدهند جمهوری اسلامی از این مرحله به راحتی و کم‌هزینه عبور کند دیگر قادر نخواهند بود جلوی پیشرفت ملت ما را بگیرند. این تحلیل روشن این‌هاست و لذا عریان به میدان آمده‌اند و از همه ابزارها و فناوری‌ها و روش‌ها دارند استفاده می‌کنند.

 

حجم ویدیو: 20.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها