کد خبر: 667499
تاریخ انتشار :

واکنش پله به امباپه: خوشحالم رکوردم را شکستی

پله، اسطوره فوتبال برزیل، به پیام منتشر شده از سوی کیلیان امباپه برای خودش واکنش نشان داد.

واکنش پله به امباپه: خوشحالم رکوردم را شکستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 شرایط سلامتی پله و انتقال دوباره او به بیمارستان در روزهای اخیر باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان نگران وضعیت او باشند و بازیکنان بسیاری نیز به اشکال مختلف این نگرانی را ابراز کنند. 

بازیکنان فوتبال برزیل در پایان بازی برابر کره جنوبی در مرحله یک هشتم که با پیروزی این تیم همراه بود بنری در دست گرفتند که روی آن تصویری از پله و آرزوی سلامتی هرچه سریع‌تر برای او نقش بسته بود. 

امباپه نیز با توجه به بیماری سرطان این ستاره سابق دنیای فوتبال و مشکل جدیدش پس از ابتلا به کرونا در توییترش از همه خواست که برای او دعا کنند و پله را «پادشاه» خطاب کرد. 

پله نیز این توییت امباپه را بی‌پاسخ نگذاشت و برای او نوشت:« از تو ممنونم، امباپه! خوشحالم که تو یکی از رکوردهای من را در جام جهانی شکستی، دوست من!»

این ستاره فرانسوی موفق شد در جریان دیدار برابر تیم ملی لهستان در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر دو گل برای تیمش به ثمر برساند. 

او حالا اولین بازیکنی است که موفق شده است پیش از این که به سن 24 سالگی برسد، 9 گل در جام‌های جهانی به ثمر رسانده باشد و به این ترتیب از رکورد پله عبور کرد. 

امباپه امیدوار است که بتواند در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر برابر انگلیس نیز به همین درخشش ادامه دهد تا به تیمش در دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها