کد خبر: 667522
تاریخ انتشار :

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا گزارشی کامل درباره تاثیر کمک‌ها به اوکراین می‌خواهند

قانون‌گذاران آمریکایی که مسئول سیاست خارجه مجلس نمایندگان هستند، درخواستی به اتاق بازرگانی آمریکا فرستاده و خواستار دریافت اطلاعاتی همراه با جزئیات درباره میزان تاثیر کمک‌های اقتصادی و بشردوستانه واشنگتن به اوکراین شدند.

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا گزارشی کامل درباره تاثیر کمک‌ها به اوکراین می‌خواهند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: اطلاعات درخواست شده شامل چگونگی هماهنگی دولت با حامیان مالی بین‌المللی و همچنین میزان تاثیرگذاری سازوکارهای نظارتی موجود از جمله کارگروه نظارت بین سازمانی اوکراین است.

این درخواست توسط روسای جمهوری‌خواه کمیته‌های روابط خارجه مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا، یعنی مایکل مک‌کال و جیمز ریش ارسال شد.

در این بیانیه آمده است، آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا تا امروز ۱۴.۹ میلیارد دلار به اوکراین کمک کرده است، از جمله ۱۳ میلیارد دلار بودجه مستقیم برای حمایت از دولت اوکراین، ۶۶۷ میلیون دلار کمک اقتصادی و غذایی و ۱.۳ میلیارد دلار کمک بشردوستانه.

در اواخر نوامبر، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده از کنگره خواست تا به جای مصوبه‌ای دیگر، یک لایحه تخصیص بودجه یکساله، معروف به omnibus  را تصویب کند. آستین گفت که برای سرمایه‌گذاری‌های حیاتی در زیرساخت‌های نظامی و رقابت با چین به یک لایحه اعتبارات بلندمدت نیاز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها