کد خبر: 667621
تاریخ انتشار :

جام‌جهانی/ احتمال تکرار فینال برای دومین‌بار در تاریخ

ورزش 3/ با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.

جام‌جهانی/ احتمال تکرار فینال برای دومین‌بار در تاریخ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی فرانسه با پیروزی دو بر یک مقابل انگلیس به عنوان چهارمین و آخرین تیم، راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 شد. این تیم حالا شانس این را دارد تا با غلبه بر مراکش در نیمه نهایی، برای دومین دوره متوالی فینالیست شده و برای تکرار قهرمانی خود تلاش کند.

نیمه نهایی دیگر این دوره را آرژانتین و کرواسی برگزار خواهند کرد. یاران مودریچ که با پیروزی در ضربات پنالتی، مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی را پشت سر گذاشته اند، بعد از غلبه بر برزیل، به دنبال پیروزی مقابل دیگر ابرقدرت امریکای جنوبی هستند تا آنها هم مثل فرانسه، حضور در فینال دوره قبل را تکرار کنند.

این برای دومین بار در تاریخ جام های جهانی است که هر دو فینالیست دوره گذشته به نیمه نهایی راه پیدا می کنند و باید دید که مثل 32 سال پیش فینال تکراری شاهد خواهیم بود یا خیر. 

در آن دوره (1990 – ایتالیا) آلمان غربی و آرژانتین که در فینال سال 1986 مکزیک حضور داشتند، برای دومین دوره متوالی هر دو در نیمه نهایی و سپس فینال حضور پیدا کردند تا اولین فینال تکراری تاریخ جام جهانی را برگزار کنند؛ فینال اول با برتری آرژانتین و فینال دوم با برتری آلمان همراه بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها