کد خبر: 667671
تاریخ انتشار :

یک هلندی می‌خواهد قهرمان جام جهانی شود!

هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.

یک هلندی می‌خواهد قهرمان جام جهانی شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرتغال پاسخی برای ضربه سر یوسف انسیری نداشت اما این پیروزی در حالی برای مراکش به دست آمد که این تیم در دقایق پایانی با مصدومیت حکیم زیاش، هافبک و کاپیتان خود مواجه شد و جانشین او کسی نبود جز حکیم ابو خلال؛ ستاره تیم آلکمار و هافبک هلندی که پس از بازی برای تیمهای رده سنی هلند، مراکش را برای فوتبال ملی برگزیده است.

ابو خلال در خصوص این بازی می‌گوید: همیشه به مربی و تیممان اعتماد داریم. زمانی که به گفته‌های او عمل می‌کنیم واقعا خوشحالیم. ما اکنون در نیمه نهایی جام جهانی هستیم و این چیزی است که هرگز قبل از این رقم نخورده بود. خوشحالی ما وصف ناپذیر است.

او در مورد حضورش در زمین و کلین‌شیت مراکش عنوان کرد: ما فقط یک گل خوردیم و آن هم گل به خودی بوده است. این بهترین عملکرد دفاعی در جام محسوب می‌شود و باید بگویم نتیجه‌ با بازیکنان خوب رقم خورده است.

وی افزود: ما سه هفته است یکجا هستیم اما حتی یک بحث کوچک هم نداشتیم. هیچ دعوایی نداریم و همه باهم دوستیم و یک گروه متحدیم.

ابو خلال که در هلند به دنیا آمده، می‌گوید اگرچه هلند از جام جهانی حذف شده اما آنها می‌توانند خوشحال باشند چرا که من نماینده آنها هم هستم.

او همچنین فینال هلند - مراکش را بازی ایده آل خود دانست که حالا امکان رقم خوردنش وجود ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها