کد خبر: 667674
تاریخ انتشار :

رئیس حشدشعبی:

همه ما در دفاع از کشور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم

«فالح الفیاض» گفت: پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل‌های آینده است، سازندگان این پیروزی شهدا و در رأس آن‌ها، فرماندهان شهید پیروزی بر داعش هستند.

همه ما در دفاع از کشور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس سازمان الحشدالشعبی به مناسبت پنجمین سالگرد پیروزی بر داعش اظهار داشت: در این پیروزی همه مردم عراق سهیم هستند و این دستاورد بزرگ نیازمند حمایت و صیانت است. دشمنان در خفا در حال فعالیت هستند. پیروزی بر تروریسم به حفظ وحدت ملت کمک می‌کند. توطئه علیه این پیروزی از راه‌های مختلف و با شکستن ثبات امنیتی، سیاسی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی افزود الحشد الشعبی یحشدشعبی یک سازمان امنیتی است، اما مشخصه بارز آن آگاهی سیاسی است و با تقدیم شهدا موجودیت خود را ثابت کرده است. آگاهی سلاحی است که الحشد به کمک آن با دشمنان خود و دشمنان عراق مقابله می کنند.

فالح فیاض ضمن تاکیدبر حمایت از دولت، گفت: باید از دولت منتخب عراق حمایت کنیم تا فرصت لازم برای ارائه طرح اصلاحی خود را داشته باشد.

رئیس حشدالشعبی تاکید کرد: آغاز فصل سیادت و شهادت را اعلام می‌کنیم. فرماندهان شهید، خاری در چشم دشمنان هستند. همه ما در دفاع از این کشور، ابومهدی المهندس هستیم. همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

منبع: العالم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها