کد خبر: 667765
تاریخ انتشار :

حمایت جالب یورگن کلینزمن از جام جهانی 48 تیمی

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که جام جهانی قطر از همه نظر شگفت‌انگیز است.

حمایت جالب یورگن کلینزمن از جام جهانی 48 تیمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کلینزمن در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: جام جهانی 2022 قطر، علاوه بر حضور دروازه‌بانان برجسته فراوان و درخشش آنها به ویژه در ضربات پنالتی، سطوح بسیار خوبی را به خصوص در بخش تهاجمی شاهد است.

او ادامه داد: در این تورنمنت، تیم‌های‌ اروپایی افتی نداشته‌اند، بلکه پیشرفت واضحی برای سایر تیم‌ها و رقابت پذیری آنها وجود داشته که بر شگفتی‌ها افزوده است. دوره بعدی جام جهانی نیز با افزایش تعداد تیم‌ها به 48 تیم، شاهد شگفتی‌های بزرگ‌تری خواهد بود.

وی درباره عملکرد تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی آرژانتین هنوز فوتبالی را که از آن انتظار می‌رود، ارائه نکرده است و تیم ملی کرواسی هم 30 سال است که به همین شکل بازی می‌کند و متکی به پشتکار و روحیه جنگندگی است.

کلینزمن در مورد عملکرد تیم ملی انگلیس گفت: با وجود صعود فرانسه، سطح تیم ملی انگلیس خوب بود. من فکر می‌کنم که این تیم همچنان در حال رشد است و می‌تواند پیشرفت کند. آنها استعدادهای جوانی دارند که در راه پیشرفت بیشتر هستند.

وی با اشاره به اینکه شکست برزیل مقابل کرواسی به وضوح "دراماتیک" بود، عنوان کرد: من هنوز شکست برزیل پس از پیش افتادن از حریف خود در وقت‌های اضافه را باور نمی‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها