کد خبر: 667849
تاریخ انتشار :

یک احتمال جذاب برای پرتغال: توافق با مورینیو؟

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه جالوروسی، یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی پرتغال است.

یک احتمال جذاب برای پرتغال: توافق با مورینیو؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 ژوزه مورینیو، سرمربی 59 ساله و پرتغالی، سال گذشته به ایتالیا بازگشته و قراردادی سه ساله با جالوروسی امضا کرد. او در پایتخت ایتالیا در فصل اول عملکرد خوبی داشته و این باشگاه را به اولین قهرمانی اروپایی خود در اروپا لیگ کنفرانس رساند. رم در این فصل و تحت هدایت مورینیو برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر رقابت کرده و قصد دارد بعد از چند فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

حالا نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد فرناندو داسیلوا، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال، پس از حذف ناامیدکننده این تیم از جام جهانی قطر، قصد دارد فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه این تیم را برکنار کند. یکی از گزینه های جایگزینی او روی خورخه، مربی سابق تیم زیر 21 سال پرتغال بوده و احتمال توافق با او در هفته های آتی وجود دارد. اما به نظر می رسد نام مورینیو نیز برای احراز این سمت مطرح شده و حتی احتمال دارد او هدایت رم و تیم ملی پرتغال را برای مدتی به صورت همزمان بر عهده بگیرد.

در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال حضور این سرمربی باتجربه در عرصه ملی مطرح شده و حتی از تیم ملی برزیل نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده شده است. تیم ملی پرتغال در ماه های آینده مسابقات چندانی در پیش ندارد و ممکن است مورینیو تا پایان فصل همزمان هدایت این تیم و رم را بر دوش کشیده و سال بعد فقط در رده ملی فعالیت کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها