کد خبر: 667909
تاریخ انتشار :

روزنامه رسالت: خاتمی فاز دوم فتنه را کلید زده است

روزنامه رسالت نوشت: فاز دوم فتنه چیست؟! فاز دوم فتنه با پیام خاتمی با ناکامی فراخوان‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر آغاز شد.

روزنامه رسالت: خاتمی فاز دوم فتنه را کلید زده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه رسالت نوشت: درحالی‌که شعار «زن، زندگی، آزادی» از رنگ و روی و رمق افتاده، او این شعار که زینت‌بخش گروه‌های تجزیه‌طلب است را سردست گرفت و شعار جریان اصلاح‌طلبان اعلام کرد. همزمان با این پیام، موسوی و کروبی که در فاز اول فتنه سکوت کرده بودند در مقام دفاع از محاربین برخاستند و از کسانی که مرتکب قتل وغارت شدند رسما دفاع کردند!

مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!

حالا این افاضات را اضافه کنید به واکنش آقای معین، وزیر علوم دولت اصلاحات که محسن شکاری محارب و معدوم را، شجاع و معترض به ظلم و تبعیض معرفی کرده و به خانواده او تسلیت گفته و برای آرامش روح او فاتحه‌ای هم قرائت فرموده است؟! این کنش یا واکنش سیاسی آن هم در وسط معرکه فتنه جدید یعنی ورشکستگی سیاسی و حراج سرمایه اجتماعی یک جماعتی که روزگاری مردم چشم یاری از آن‌ها داشتند.

این در حالی است که وی در مورد هیچ یک از شهدای مظلوم فتنه جدید و حتی شهدای مظلوم شاهچراغ صدایی، پیامی و ندایی سر نداده است!

فارغ از این‌که فتنه جدید چیست؟ جنگ ادراکی و جنگ شناختی کدام است؟ یک حادثه مهم و یک رویداد مهم حقوقی در حال اتفاق است! آن هم این‌که یک قرائت جدید از کاپیتولاسیون توسط ارتش رسانه‌ای غرب با نمایندگی از سوی اصلاح‌طلبان درداخل در حال شکل‌گیری است! این قرائت آن است؛ اگر کسانی مرتکب قتل، محاربه، بغی و تجاوز به حقوق شهروندان ایرانی بشوند آزادیخواه تلقی می‌شوند و احدی حق اعتراض به آن‌ها را ندارد. اگر به چنگال قانون و عدالت سپرده شوند مقابله با یک جنبش مردمی تلقی می‌شوند و این‌ها از هرگونه مجازات و تعقیب و رسیدگی حقوقی مصون هستند!

قبلا می‌گفتند؛ خود آمریکایی‌ها مصونیت دارند، الان می‌گویند؛ پیاده‌نظام آمریکا مصونیت دارد و احدی حق تعقیب و مجازات آن‌ها را ندارد. اصلاح‌طلبان با راهبرد خاتمی، موسوی و کروبی مأمور به حمایت از چنین قرائتی از کاپیتولاسیون هستند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها