کد خبر: 668040
تاریخ انتشار :

جام‌جهانی/ واکنش باتیستوتا به غوغای مسی؛ لذت ببرید!

ایسنا/ گابریل باتیستوتا، بازیکن پیشین تیم ملی آرژانتین می‌گوید که از دیدن رکوردشکنی لیونل مسی در تیم ملی و عبور از رکورد او به عنوان برترین گلزن این کشور در جام‌های جهانی خوشحال است.

جام‌جهانی/ واکنش باتیستوتا به غوغای مسی؛ لذت ببرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از رویترز، آرژانتین برای دیدار با فرانسه در فینال جام جهانی در روز یک‌شنبه آماده می‌شود. مسی در راه صعود به فینال توانست یازدهمین گل خود در ادوار جام جهانی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرواسی کند و تیمش با برتری ۳ بر صفر راهی فینال شود.

باتیستوتای ۵۳ ساله در مصاحبه با روزنامه آرژانتینی «کلارین» درباره عبور مسی از رکورد ۱۰ گل زده او، گفت: «این مساله آسیبی به من نزد چون من از این اتفاق لذت بردم. لئو لایق این اتفاق بود. اگر یک نفر بود که به این رکورد می‌رسید، قطعا لیونل مسی بود.»

باتیستوتا که بعد از مسی با ۱۰ گل دومین گلزن تاریخ فوتبال آرژانتین در جام‌های جهانی است گفت: او آدم فضایی نیست. او یک انسان است که بهتر از هر کسی دیگری بازی می‌کند. وقتی این آدم از شما فراتر می‌رود، نمی‌توانید زجر بکشید، فقط باید لذت ببرید.»

باتیستوتا که در سه دوره جام جهانی بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۲ برای تیم ملی ۱۰ گل به ثمر رساند، اضافه کرد که مسی با ۵ گل، ۳ پاس گل و بازی  درخشان‌تر و فراتر از انتظاراتش در جام جهانی قطر، بهتر از هر کسی بوده است.

او یادآور شد: من انتظار داشتم او خیلی آرام باشد اما او مثل یک جوان ۲۰ ساله بازی می‌کند چون او تشنه است. او این‌جاست که قهرمان جام جهانی شود. این چیزی است که فوتبال احتیاج دارد. این چیزی است که لئو به کل تیم تزریق کرده است.

مهاجم پیشین آرژانتین اطمینان دارد که تیم لیونل اسکالونی می‌تواند مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

او گفت: «آرژانتین همه شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. چیزی در اتمسفر این تیم وجود دارد، یک انرژی مثبت برای این اتفاق، برای لیونل مسی و برای هواداران.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها