کد خبر: 668349
تاریخ انتشار :

واکنش دو وزیر به طرح آمریکا برای لغو روادید خانواده مقامات ایرانی

در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.

واکنش دو وزیر به طرح آمریکا برای لغو روادید خانواده مقامات ایرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز گذشته وبگاه خبری المانیتور در خبری نوشت که قانون‌گذاران آمریکا طرح جدیدی ارائه داده‌اند که نه‌تنها مقامات ایرانی، بلکه فرزندان آن‌ها را هم هدف قرار می‌دهد.

این طرح دو حزبی که از سوی سناتورها جو ویلسون، جاش گاتهایمر، کلودیا تِنی و ویسِنت گونزالز ارائه شده است، از وزیر امور خارجه آمریکا می‌خواهد که بررسی کند کدام یک از مقامات ایرانی و اعضای درجه یک خانواده آن‌ها روادید آمریکایی دارند یا درخواست آن را داده‌اند و خواستار لغو هرگونه ویزای صادر شده برای این افراد است.

در پی این ماجرا وزیر ارشاد و وزیر بهداشت به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در باره اینکه دولت آمریکا در حال تصویب قانونی است تا مانع از حضور فرزندان مقامات ایرانی در آن کشور شود، گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت نیز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که کنگره آمریکا در حال تصویب طرحی در ارتباط با ممنوعیت ورود مقامات ایران و فرزندانشان به آمریکا است، این طرح چه تاثیری بر شما و زندگی‌تان خواهد داشت گفت: هیچ تاثیری ندارد، مگر در  مواقعی که مقامات مجبور هستند که در سازمان ملل یا انجمن‌های مربوطه شرکت کرده و حضور داشته باشند ، در غیر اینصورت هیچ تاثیری ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها