کد خبر: 668872
تاریخ انتشار :

سازمان بسیج اساتید کشور:

نهم دی ماه یک روز نیست، بلکه راهبرد است

سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای به مناسبت ۹ دی، تاکید کرد: نهم دی ماه یک روز نیست بلکه راهبردی است که مهمترین کارکرد آن ماندگارسازی انقلاب اسلامی است که علت اصلی آن را باید در ماهیت مردم سالار نظام اسلامی جستجو کرد.

نهم دی ماه یک روز نیست، بلکه راهبرد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن بیانیه سازمان بسیج اساتید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ملی و انقلابی نهم دی حرکتی خودجوش و پرخروش، مبتکرانه و کوبنده، غرورآفرین و روشنی بخش، بصیرت افزا و امیدبخش بود که ملت شریف و با بصیرت ایران به جا و به هنگام، بی ریا و مخلصانه،  فراگیر و یکپارچه،  برای مقابله با فتنه و فتنه گران، بیگانه و بیگانه پرستان در دفاع از دین اسلام نظام ولایت فقیه صورت دادند.

دشمنان ملت ایران پس از ۸ ماه فتنه چینی و اغتشاشات خیابانی با حضور حماسی ملت متدین و ولایت مدار کشورمان دریافتند:

۱- ملت مسلمان ایران همان مردم انقلابی سال ۵۷ هستند که برای اهدافی بلند قیام کرده و هنوز انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب شان را دارند.

۲- همه موانع و مشکلات برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی بی ثمر بوده و ملت ایران همچنان بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

۳- هشت ماه فتنه و توطئه برای انحراف در بینش مردم نه تنها موثر نبوده بلکه بر بصیرت ملت ایران افزوده و آنها را بر وجود دشمنان خارجی خبیث و دوستان ناباب داخلی واقف تر ساخته است.

۴ - نظام اسلامی اگر چه در برابر مخالفان خویش صبور و مقتدر است اما شکیبایی و تحمل را برای روشن شدن افکار عمومی و اثبات حقانیت خویش یک اصل لازم می داند.

از همین رو، نهم دی ماه ۸۸ روز بصیرت نام گرفت تا هم فرصتی باشد تا ملت ایران برای همیشه تاریخ از این حجم از بصیرت و آگاهی به خود ببالد و هم فرصتی را بیان حقایق فراروی ملت های مسلمان قرار دهد تا  فتنه های گذشته را مرور کرده و نسبت به توطئه های دشمن در آینده به روشنگری پرداخت.

ملت ایران نهم دی ماه را به عنوان ایام بصیرت آفرین گرامی داشت و به جهانیان نشان داد:

الف) توطئه چینی، آشوب، اغتشاش، تخریب و ترور و جنگ ترکیبی با همه پیچیدگی ها و تنوعش علیه ملت ایران ناکارآمد و از پیش شکست خورده می باشد.  

ب) ملتی که بصیرت دارد و دست دشمنانش را در جنگ اقتصادی و نبرد فرهنگی مشاهده می کند، شکست ندارد.

ج) مردم ایران دقیقا می دانند که در چه زمینه ها و عرصه هایی مشکل داشته و دچار آسیب هایی می باشند لذا با توان داخلی و به یاری خدا نسبت به رفع آنها خواهد کوشید و دست نیاز به سمت ستمکاران و یکتاتورها دراز نخواهد کرد.

بدین ترتیب نهم دی برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار شد تا ماندگارساز انقلاب اسلامی باشد. از این رو باید تصریح کرد نهم دی ماه یک روز نیست بلکه راهبردی است که مهمترین کارکرد آن ماندگارسازی انقلاب اسلامی است که علت اصلی آن را باید در ماهیت مردم سالار نظام اسلامی جستجو کرد. چراکه در نظامات زرسالار، راز ماندگاری در «پول و سرمایه» نهفته و در یک رژیم کودتایی رمز استمرار حکومت در گرو قدرت و سلاح می باشد. اما رمز ماندگاری حکومتی مردم سالار و انقلابی منحصر به حضور مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی می باشد. اگر مردم با همان علائق دینی و احساس وظیفه نسبت به ارزشهای اسلامی پای بر خیابان نهاده و پیام واحدی را به جهان مخابره کنند، بدون شک دشمنان اسلام و انقلاب ناگزیر به تسلیم در برابر اراده الهی مبنی بر استمرار حکومت اسلامی می گردند.

نهم دی ماه یوم اللهی است که قدرت الهی بر هدایت دل‌ها را نشان داده و نصرت مردان الهی برای یاری دین خدا به نمایش بگذارد. ان شاء الله

سازمان بسیج اساتید کشور

نهم دی ماه ۱۴۰۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها