کد خبر: 668920
تاریخ انتشار :

پشت پرده ماجرای پر حاشیه خاندوزی و سفر قم!

در پی انتشار یک عکس توسط انصاف نیوز از برنامه های سفر خاندوزی به قم، وزارت اقتصاد به ماجرای واکنش نشان داد و انصاف نیوز نیز توضیح داد.

پشت پرده ماجرای پر حاشیه خاندوزی و سفر قم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز گذشته خبری توسط انصاف نیوز منتشر شد که در آن گفته شده بود: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت رئیسی، روز پنجشنبه برای دیدار با تعدادی از مراجع به قم رفته بود اما تنها آیت الله اعرافی برای دیدار به او وقت می‌دهد و خبرنگار این رسانه اطلاع پیدا کرده که آیات عظام سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی و مکارم شیرازی، برای دیدار با وزیر اقتصاد وقت نداده‌اند.

I6136713

در پی این ماجرا مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در .اکنش به خبر انصاف نیوز جوابیه داد و نوشت: سایت انصاف نیوز در خبری با عنوان مراجع به وزیر اقتصاد وقت ندادند در مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۹ از سفر روز پنجشنبه دکتر خاندوزی به قم خبر داده بود که مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد وزیر اقتصاد اخیرا سفری به قم نداشته است. در ادامه این تکذیبیه ضمن «انتقاد از این خبرسازی دروغ» آمده است: درشرایطی که با یک تماس ساده می‌توان از صحت و سقم یک خبر اطلاع یافت، اما متاسفانه خبر نادرست سفر وزیر اقتصاد به قم نه تنها منتشر شده بلکه روایت‌های دروغ دیگری هم به آن پیوست شده است که با اصول حرفه ای روزنامه نگاری در تصاد کامل است. وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگری حقوقی این ادعای دروغ را برای خود محفوظ می‌داند».

پس از واکنش وزارت اقتصاد، انصاف نیوز نیز در توضیحی دوباره نوشت: همانطور که روابط عمومی وزارت اقتصاد تاکید کرده، آقای خاندوزی در روز پنجشنبه به قم سفر نکرده و خبر انجام سفر اشتباه بوده است اما این سفر لغو شده است. سین برنامه که تصویر آن در خبر منتشر شده بین خبرنگاران و عکاسان قم توزیع شده بود.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها