کد خبر: 668980
تاریخ انتشار :

اسلامی: دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای نقشه خود را پیش می‌برد

ایرنا/ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای سنگین، مثل تحریم‌ها و سلب کردن اختیارات طرح خود را پیش می‌برد.

اسلامی: دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای نقشه خود را پیش می‌برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد اسلامی صبح امروز در دومین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین مولفه این است که انسان از خود بگذرد، خود را نبیند و برای به خدا رسیدن، رشد و تعالی را که خاص خداوند است در درون خود متجلی کند. شناخت راه، درک فضایل و حقایق، شناخت ظرفیت در درون خود، جزو ابزار و وسایلی است که همه ما برای رسیدن به این مرتبه به آن نیاز داریم.

معاون رئیس جمهور افزود: سردار سلیمانی عزیز، یک انسان مومن، عاشق خدا، فهیم، پیشتاز، خداباور و همیشه زنده و در صحنه بود. سخنرانی مشهور ایشان که بسیار پرتکرار است، «ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم» ترجمه همان عبارت امام حسین (ع) است که «اگر دین محمد جز با کشته‌شدنم پایدار نمی‌ماند، پس ای شمشیرها! مرا دریابید»؛ این یعنی عاشقانه پای خدا ایستادن.

وی افزود: هیچ پیروزی میدانی در صحنه‌های نبرد، مثل پیروزیهای میدانی که در ابتدای انقلاب اتفاق افتاد را پیدا نمی‌کنید. دشمن با عملیات سیاسی و رسانه‌ای سنگین و با ناتوان‌سازها، مثل تحریم‌ها و سلب کردن اختیارات را تا مرز تسلیم پیش می‌برد و با یک نمایش قدرت سنگین و ترکیب دو مولفه اول، طرح خود را عملیاتی میکند.

اسلامی با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند با کمک اشرار در سراسر جهان، سوریه را از بین ببرند و بعد همین برنامه را برای ایران پیاده کنند، ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب با همراهی سردار سلیمانی، این توطئه دشمنان را از میان بردند. سخنرانی سردار سلیمانی که گفت ۳ ماه دیگر هیچ اثری از داعش نمی‌ماند، از نتایج همین اقدامات بود.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید غضنفر رکن‌آبادی، شهید آرمان علی‌وردی، شهید محسن فخری‌زاده و شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی تقدیر شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها