کد خبر: 669058
تاریخ انتشار :

خط‌و‌نشان سرلشکر باقری برای عاملان ترور سردار سلیمانی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستورکار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.

خط‌و‌نشان سرلشکر باقری برای عاملان ترور سردار سلیمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن پیام سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا [سوره مریم آیه ۹۶]همانا آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آن‌ها را (در نظر خلق و حق) محبوب می‌گرداند.

روزی که آمران و عاملان ترور حاج قاسم عزیز، نقشه شیطانی خود را عملی کردند، شاید تصور می‌کردند که با حذف فیزیکی او کار تمام شده و بزرگترین مانع اهداف استکباری و توسعه‌طلبانه خود در جغرافیای جهان اسلام را از میان برداشته‌اند. گذر زمان، اما از واقعیت دیگری حکایت دارد.

قهرمان مقاومت امروز اگرچه در میان ما نیست، اما با شهادتش مسیری پیش روی آزاداندیشان و حق‌طلبان عالم گشوده است که هیچ عاملی نمی‌تواند آن را سد کند. تفکر سردار سلیمانی امروز در میان جوانان جوامع اسلامی و آزادی‌خواهان جهان تکثیر شده و نام او اسم رمز اعتماد به نفس و غلبه بر دشمن است؛ از این روست که دشمنان زبونش، حتی در فضای مجازی هم از نام او واهمه دارند.

نام قهرمان ملی ما برای همیشه تاریخ زنده و ماندنی است، اما قاتلانش اگرچه اکنون هم مورد لعن و نفرین عدالتخواهان جهان هستند، اما پس از تقاص جنایت، برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد.

انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستورکار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها