کد خبر: 669345
تاریخ انتشار :

خرید خودرو پژو 207 فقط 180 میلیون تومان | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری

شرایط فروش ویژه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون اعلام شد.

خرید خودرو پژو 207 فقط 180 میلیون تومان | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل فوری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خرید خودرو با روش جدید به این شکل است که همه خریداران با علم و آگاهی کامل نسبت به سایر قیمت‌ها، اقدام به رقابت می‌کنند.در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا تعدادی پژو 207 برای خریداران عرضه شده است. خرید خودرو از طریق بورس سازوکار جدیدی است که قیمت خودرو عرضه شده کمتر از بازار شود.خرید خودرو در بورس کالا از مرداد ماه آغاز شد و استقبال بیشماری از آن شد. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

یکشنبه 18 دی ماه بورس کالا میزبان ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو خواهد بود که شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، تارا دستی، شاهین، کارا دو کابین و فیدلیتی می‌شود.

در روز یکشنبه ۱۸ دی، ۴۰۰۰ دستگاه تارا دستی، ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ۲۰۰۰ دستگاه شاهین روی تابلوی معاملات می‌رود. در روز سه شنبه ۲۰ دی نیز ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین و چهارشنبه ۲۱ دی ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره روی تابلو می‌رود.

ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ دستی قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را اعلام کرده و برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان و تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است. سایپا نیز شاهین را با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان عرضه می‌کند. کارا دو کابین از سوی بهمن موتور با قیمت ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی ۷ نفره با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تاریخ تحویل محصولاتی که قرار است از سوی ایران خودرو در بورس عرضه شود ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است و شاهین از سوی سایپا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به مشتریان تحویل داده می‌شود. بهمن موتور نیز کارا و فیدلیتی را ۱۴ اسفند به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

درصد پیش پرداخت در خودروهای تارا، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و شاهین ۱۰۰ درصد، در فیدلیتی ۷ نفره ۵۰ درصد و در کارا دو کابین ۱۰ درصد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها