کد خبر: 669359
تاریخ انتشار :

فرمانده سپاه: تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی ایران بود

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است گفت: همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران ساختن ایران قوی، مستحکم، مستقل، آباد و پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند است.

فرمانده سپاه: تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی ایران بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (شنبه ۱۷ دی‌ماه) در مراسم افتتاحیه ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه سازمان بسیج سازندگی که به صورت سراسری در کشور برگزار شد، گفت: شهادت فرمانده رشید و جاودانه و حماسه‌آفرین و پر افتخار سپاه اسلام و امت اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان و همچنین سالروز شهادت شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای عرفه را تسلیت عرض می‌کنم. همچنین، فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) را هم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است، تصریح کرد: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است اما ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند؛ یک ایران مستقل اما آباد و پیشرفته این همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران عزیز است.

وی افزود: عزم و اراده جدی برای رفع فقر و محرومیت یکی از اهداف انقلاب اسلامی ما است که به وجود آمده است. امروز که مسئله پیشرفت طرح های محرومیت زدایی را در سطح کشور مرور می‌کنیم شاهد هستیم همه مسئولان عالی‌رتبه نظام در سطح ملی؛ دولت محترم، دستگاه‌های تقنینی و سیستم قضایی ما گرفته تا عموم مردم خدمتگزار و خیر و مسئولان استانی و شهرستان ها یک اراده به هم پیوسته و یک اراده جدی، استواری، استحکام و روحیه جهادی در آن‌ها به وجود آمده تا این که فقر از جامعه ما ریشه‌کن شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبرد دشمنان ایران اسلامی گسترش فقر در کشورمان است، تصریح کرد: امروز همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه گسترش دهند. تحریم اقتصادی نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته ایم و این نبرد را تا در هم شکستن همه ابعاد آن ادامه خواهیم داد. 

سرلشکر سلامی بیان کرد: همه تلاش ما باید این باشد تا روستاها را به یک محیط دل انگیز برای زندگی تبدیل کنیم چراکه روستا چشمه سار اصلی اقتصاد ملی است. برادران عزیز ما این راه را تا انتها خواهیم رفت و ان‌شاءالله تمام غبار محرومیت را از چهره روستاها خواهیم زدود. تمام مشکلات جامعه با حضور میدانی عزیزان بسیج حل شده است. هر بعدی از ابعاد جنگی که دشمنان برما تحمیل می کنند با حضور جهادی نیروهای بسیج تبدیل به میدان آرامش و آسایش برای مردم شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم خادمانی شایسته برای مردمان عزیز باشیم و به مردم قول می‌دهیم لباس خدمت به مردم را هرگز از تن به در نخواهیم کرد و زیباترین آرزوی ما قربانی شدن برای اهداف مردم است. 

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها