کد خبر: 669398
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: پدیده‌ای به مفهوم «لباس شخصی» نداریم

وزیر کشور گفت: ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است. ماموران نیازی نبود با لباس شخصی باشند و با همان لباس هم به وظایف‌شان عمل کردند ما چیزی به اسم لباس شخصی نداریم این بیشتر هیاهو تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

وزیر کشور: پدیده‌ای به مفهوم «لباس شخصی» نداریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی، وزیر کشور درباره این‌که پس از مطرح شدن بحث پلیس‌نماها گفته شد که وزارت کشور که نیروهای انتظامی زیر نظرش هستند باید یک ساماندهی در بخش ماموران انتظامی و افرادی که موسوم به لباس شخصی هستند داشته باشد تا به برخی شایعات در این زمینه دامن زده نشود، گفت: بخش زیادی‌ از این‌ها اگر نگوییم همه‌اش، اکثریتش جوسازی است، نیروهای ما بسیار روشن با لباس رسمی در چهارراه‌ها و جاهای دیگر حضور داشتند. 

به گزارش ایلنا، چه عزیرانی که از فراجا بودند و چه عزیرانی که از سپاه و بسیج بودند، با لباس‌های شناخته شده حضور داشتند و چیزی به مفهوم لباس شخصی ما نداشتیم، این‌ها عزیزانی بودند که سر چهارراه‌ها مشخص بودند و اصولا نیازی نبود کسی لباس شخصی باشد. 

طبیعتا ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است. لذا ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است.

شماها و همه عزیران خبرنگار بارها مشاهده کردید نیروهای انتظامی و نیروهای بسیجی با لباس سر چهارراه‌ها بودند و نیازی نبود با لباس شخصی باشند و با همان لباس هم به وظایف‌شان عمل کردند ما چیزی به اسم لباس شخصی نداریم این بیشتر هیاهو تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها