کد خبر: 668343
تاریخ انتشار :

سردار قاآنی: در بالاشهر تهران یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: این بالاشهر تهران است، اما امروز در تمام خیابان ولیعصر اگر راه بروید یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد

سردار قاآنی: در بالاشهر تهران یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار اسماعیلی قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حسن ایرلو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با اشاره به تحریم‌ها گفت: با وجود این تحریم گسترده که اگر در هر کجای دنیا اعمال می‌شد، کمر آن حکومت می‌شکست ما به خوبی توانستیم با مقاومت تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

به گزارش مهر، سردار قاآنی ادامه داد: عربستان سعودی و تفاله‌های دست نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند ایران را از آرمان‌ها و اهداف خود دور کنند، اما من به عنوان فرزند شما اعلام می‌کنم که هرچه فشار بیشتری بیاورند، مقاومت و ایستادگی ما نیز بیشتر خواهد شد و آن‌ها را به عقب خواهیم راند.

سردار قاآنی درباره وضعیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز روزی حدود ۵۰ عملیات فقط در کرانه باختری علیه اسرائیل انجام می‌شود. امروز رژیم صهیونیستی بیچاره شده است، اما فکر می‌کنند که اگر به نظام فشار بیاورند نظام از مسیر خود کوتاه می‌آید. روزی که شهید سلیمانی را ترور کردند به آن‌ها گفتیم خانه‌هایتان را بفروشید و از فلسطین بروید امروز می‌بینیم در سرزمین‌های اشغالی شخصیت‌های یهودی قدیمی تشکیلاتی برای خروج یهودی‌ها از اسرائیل را ایجاد کرده اند دیر نیست زمانی که مردم فلسطین با فضاحت اسرائیلی‌ها را از فلسطین بیرون کنند. امروز اسرائیلی‌ها به شدت زیر فشار هستند و از تبلیغات منفی خجالت هم نمی‌کشند.

وی ادامه داد: شما تمام توان خود را علیه ما بسیج کردید. این شمال شهر تهران است، اما امروز در تمام خیابان ولیعصر اگر راه بروید یک زن با شرف غیرمحجبه نمی‌بینید. شما یک زن روسپی جنایتکار را که بیش از ۱۷ هزار نفر را کشته را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کنید و این تمام هنر شما است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آن‌ها بدون استثنا ضربه خواهد خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد یک روز ضربه‌اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها