کد خبر: 669642
تاریخ انتشار :

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

فارس/ نمازجمعه این هفته تهران، 23 دی ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر همین اساس طبق روال، ساعت 10:30 صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب این هفته نمازجمعه تهران، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها کتاب «فاطمه، علی است» نوشته حجت‌الاسلام «علی قهرمانی» معرفی می گردد.

کتاب «فاطمه علی است»، مجموعه داستان‌های کوتاهی از سبک زندگی علی (علیه‌السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) را شامل می‌شود. برای تدوین و تألیف این کتاب از روایت‌های متقن و مستند از میان منابع اهل سنت و شیعیان، بهره برده شده است. نگارنده با بیانی موجز، در قالب داستانک‌هایی خیره کننده و مؤثر، فرازها و برهه‌هایی از زندگی حضرت زهرا و امیرمؤمنان (علیهما السلام) را از دل تاریخ بیرون کشیده و در منظر خواننده گذاشته است. کتاب «فاطمه، علی است» که توسط انتشارات جمکران منتشر گردیده است، در چهار فصل تنظیم شده است: فصل اول «تولد دو نور» که به داستان ولادت و بالندگی آن دو معصوم می‌پردازد. در فصل دوم به نام «پیوند دو دریا» ماجراهای شورانگیز وصلت آن دو نور را می‌خوانیم. در سومین فصل که «داستان زندگی» نام دارد، کام خواننده با داستانک‌هایی از زندگی و سلوک آن دو چراغ هدایت شیرین می‌شود و فصل آخر که حین و بعد از شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند «در فراق یار» نام دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و مسئولانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری تهران در میر خدمت این هفته نماز جمعه تهران حضور خواهند یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها