کد خبر: 669700
تاریخ انتشار :

نقدی: به زودی روی دیوارهای اهواز پوستر کاروان بیت‌المقدس می‌زنند

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: چند هزار سال در این کشور شاه حاکم بود اما امروز همه مردم در همه صنوف رای می‌دهند. کشورهای منطقه که حتی یک صندوق رای ندارند خوب هستند و آزادند و ما بدیم.

نقدی: به زودی روی دیوارهای اهواز پوستر کاروان بیت‌المقدس می‌زنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا نقدی با بیان اینکه «ماموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است» خطاب به معلمان گفت: به زودی خواهید دید بر دیوارهای اهواز که پوستر و اطلاعیه کاروان کربلا و نجف و ... می‌زنند، اطلاعیه بیت المقدس را می‌زنند و خیلی زود خواهید دید. اما این باید به دست کسانی محقق شود که در تربیت شما هستند. 

به گزارش ایسنا، وی خطاب به معلمان ادامه داد: امروز مسئولیت تربیت این نسل با شما است؛ اگر شهید سلیمانی بود و آرزوی معلمی اش تحقق پیدا می‌کرد در جایگاه معلمی چه می‌کرد؟

وی ادامه داد: چند هزار سال در این کشور شاه حاکم بود اما امروز همه مردم در همه صنوف رای می‌دهند. کشورهای منطقه که حتی یک صندوق رای ندارند خوب هستند و آزادند و ما بدیم. در انگلیس ببینید اختیارات شاه چقدر است؟ مجلس اشراف دارند که منتخب مردم نیست. به ما می‌گویند دیکتارتوری اما آن‌ها مهد دمکراسی هستند!

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عنوان کرد: نخستین جهاد ما این است که از محاصره تبلیغاتی دشمن خارج شویم و نگذاریم دانش‌آموز این حرف‌ها را باور کند. مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها