کد خبر: 670085
تاریخ انتشار :

نماینده زابل:

مادری تماس گرفت و تاکید کرد فرزندانم در حال یخ زدن هستند

تسنیم: نماینده مردم زابل در مجلس گفت: موج سرما و یخبندان روزهای اخیر خسارات قابل توجهی به مردم پنج شهرستان منطقه سیستان وارد کرده و مردم از عدم توجه و رسیدگی مسئولان ملی ابراز گلایه دارند.

مادری تماس گرفت و تاکید کرد فرزندانم در حال یخ زدن هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد سرگزی  اظهار داشت: موج سرما و یخبندان روزهای اخیر خسارات قابل توجهی به مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل "زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز" وارد کرده و مردم از عدم توجه و رسیدگی مسئولان ملی ابراز گلایه دارند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نسبت به حوزه سیستان دچار غفلت شده آن هم در شرایطی که دام‌های بسیاری از عشایر منطقه ما تلف شده‌اند و بخش قابل توجهی از گلخانه‌داران شهرستان‌های منطقه سیستان کشت خود را در پی سرمازدگی به طور کامل از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر همین اتفاقات در نقطه دیگری از کشور رخ می‌داد دولت با تمام توان وارد میدان می‌شد و مسئله را حل می‌کرد اما جای سوال دارد که چرا این میزان بی‌توجهی نسبت به منطقه سیستان وجود دارد؛ ما از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر کشور و وزیر نفت که در این زمینه متولی هستند درخواست داریم هرچه سریعتر به رسیدگی مشکلات مردم و حل مشکلات و کمبودهایی که در منطقه وجود دارد ورود کنند.

سرگزی گفت: شب گذشته مادری از یکی از مناطق سیستان با من تماس گرفت و تاکید کرد فرزندانم از سرما در حال یخ زدن هستند و ما فقط مقداری نفت برای گرم کردن منزل نیاز داریم؛ که این نشان می‌دهد شرایط مردم سیستان بسیار دشوار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها