کد خبر: 670907
تاریخ انتشار :

امام جمعه قم:

مسئولان با اشرار حوزه حجاب و عفاف برخورد عبرت آموز کنند

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم برخورد جدی و عبرت آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب گفت: اشرار شامل افراد فریب خورده و هیجان زده نمی شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان عالما در صحنه نمی‌آیند بلکه موتورها را روشن می کنند و کنار می روند و یک عده افراد فریب خورده را جلو می‌اندازند.

مسئولان با اشرار حوزه حجاب و عفاف برخورد عبرت آموز کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نشست قرارگاه 19 دی به فرماندهی آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و لشکری استان قم پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت مساجد و محله‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: مساجد تأثیر زیادی در پیشبرد اهداف دارند و ما تجربه این کار را در شکل گیری انقلاب داشته‌ایم و اگر مسئولان در هر محلات حضور یافته و کارهایی که انجام می شود را در مسجد گزارش دهند مساجد بانشاط و فعال می‌شود و تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم صورت می‌گیرد.

وی به نقش پررنگ بانوان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: فریاد مردم را در آوردن هنر نیست بلکه آرام کردن التهابات و هیجانات هنر است.

امام جمعه قم با اشاره به لزوم برخورد عبرت آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب گفت: اشرار شامل افراد فریب خورده و هیجان زده نمی شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان عالما در صحنه نمی آیند بلکه موتورها را روشن می کنند و کنار می روند و یک عده افراد فریب خورده را جلو می اندازند.

وی گفت: در جریانات اخیر برخی منتظر بودند تغییر و تحولی تحقق پیدا کند لذا به گونه ای رفتار کردند که اگر این اتفاق بیفتد در شرایط جدید هم موقعیتی داشته باشند که این از روحیات منافقان است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها