کد خبر: 671128
تاریخ انتشار :

پیش بینی آینده ارز؛ دلار به کدام سمت می‌رود؟

به باور برخی از فعالان، در دوران دهه فجر، بازارساز با قدرت در برابر نیرو‌های افزایشی قد علم خواهد کرد و با عرضه ارز مانع از رشد قیمت معنی دار اسکناس آمریکایی خواهد شد.

پیش بینی آینده ارز؛ دلار به کدام سمت می‌رود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دلار در تعطیلات روزهای جمعه و شنبه، به تدریج با نرخ های بالاتری نسبت به انتهای هفته معامله شد. این موضوع موجب شده است که برخی از معامله گران از احتمال رشد قیمت اسکناس آمریکایی در بازار آزاد روز یک شنبه سخن بگویند. در صورتی که دلار در روز یک شنبه در مسیر صعودی قرار بگیرد، احتمال دارد که برخی از معامله گران در موقعیت سودگیری قرار بگیرند و بخشی ازخریدهای قبلی خود را به فروش برسانند.

به باور برخی از فعالان، در دوران دهه فجر، بازارساز با قدرت در برابر نیروهای افزایشی قد علم خواهد کرد و با عرضه ارز مانع از رشد قیمت معنی دار اسکناس آمریکایی خواهد شد. به همین دلیل عده ای باور دارند در صورت رشد قیمت دلار در ابتدای روز جاری، به مرور میزان فروش های ارزی بیشتر خواهد شد، چرا که معامله گران انتظار افزایش عرضه بازارساز را دارند و ترجیح می دهند خود را در معرض این ریسک قرار ندهند.

با این حال برخی از فعالان باور دارند که ارزش اسکناس آمریکایی در بازارهای جهانی تقویت شده است و به همین دلیل انتظار دارند که در بازار داخلی نیز ریال در برابر دلار تضعیف شود. در انتهای هفته به دنبال افت بهای اونس طلا، دلار تقویت شد و این امر می تواند در بازارهای همسایه ایران نیز اثرگذار شود و به دنبال آن، اثرات این اتفاق به بازار داخلی نیز سرایت کند.

منبع: اکو ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها