کد خبر: 671429
تاریخ انتشار :

ضرغامی: فرمان عفو رهبر انقلاب تمام رسانه‌های دشمن را منفعل کرد

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند.

ضرغامی: فرمان عفو رهبر انقلاب تمام رسانه‌های دشمن را منفعل کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

وی افزود: این دو کار مهم رهبر انقلاب به طور کلی سیاست ها را روشن می‌کند که درباره مسائل اجتماعی باید چگونه رفتار کرد. اگر هیجاناتی صورت می‌گیرد و اتفاقات ناپسندی رخ می دهد، روش برخورد با این اتفاقات چیزی نیست که برخی تجویز می کنند و خودشان به گونه ای لیدر اغتشاشات می‌شوند.

ضرغامی در پاسخ به چرایی تندروی برخی رسانه های معاند درباره احکام صادر شده برای متهمان اغتشاشات و خاموشی این تریبون‌ها پس از موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: ایشان با تدبیر، هوشمندی و موقع شناسی توانستند، تمام شبکه‌های رسانه ای دشمن را منفعل کنند. شبکه های رسانه ای دشمن پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان بدهند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: همه واکنش ها و اظهارت دشمنان پس از این فرمان رهبر انقلاب منفعلانه بود چراکه حرکت ایشان یک حرکت بسیار دقیق و صحیح بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها