کد خبر: 671485
تاریخ انتشار :

پیام رئیس جمهور در پی حضور پرشور امروز مردم

رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.

پیام رئیس جمهور در پی حضور پرشور امروز مردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت قدردانی از حضور پرشور و آگاهانه مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: بی‌شک افتخار دولت برآمده از اراده ملت ایران، این است که در گام دوم انقلاب بیش از گذشته در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت کند و در چارچوب سیاست‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان ایران قوی و سربلند را بر اساس عدالت‌گستری و خدمت‌گزاری هرچه بیشتر به ملت فهیم و لایق ایران تحقق بخشد.

متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت زمان‌شناس و آگاه ایران

حضور پرشور و آگاهانه شما مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش چهل و چهارمین طلیعه آفتاب انقلاب اسلامی، جلوه دیگری از وفاداری، اتحاد و پیمان دوباره با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

مشارکت همدلانه و هوشمندانه شما در بازآفرینی روز پیروزی انقلاب همراه با گرامی‌داشت یاد شهیدان و پویندگان راه آزادی و آزادگی، نشان داد انقلاب اسلامی سال 1357 که نتیجه سال‌ها جان‌فشانی و فداکاری انسان‌های حقیقت‌جو و عدالت‌خواه است، همچنان سرزنده و پویا به راه خود ادامه می‌دهد.

از ابتدای پیروزی انقلاب، مردم ایران شاهد توطئه‌های نظام سلطه از جمله تحمیل جنگ هشت ساله و همزمان با آن راه‌انداختن جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه بودند و اکنون نیز دشمنان با جنگ ترکیبی به مقابله با ملت ایران و آرمان‌‌هایش آمده‌اند، اما ملت بزرگ ایران همه این موانع را با سربلندی پشت سرگذاشته است.

علی‌رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی 22 بهمن امسال، جلوه‌‌های تازه‌‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که امروز آحاد مردم به‌‌ویژه نسل جدید انقلاب، مومن‌تر، توانمندتر، مقاوم‌تر و منسجم‌تر از همیشه در میدان ایستاده و بر ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی پافشاری می‌کند.

بی‌شک افتخار دولت برآمده از اراده ملت ایران، این است که در گام دوم انقلاب بیش از گذشته در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت کند و در چارچوب سیاست‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان ایران قوی و سربلند را بر اساس عدالت‌گستری و خدمت‌گزاری هرچه بیشتر به ملت فهیم و لایق ایران تحقق بخشد.

اینجانب همچون قطره‌ای از رود خروشان و جاری ملت زمان‌شناس و انقلابی ایران، با تبریک این جشن بزرگ ملی، از شما مردم همیشه در صحنه، و همه تشکل‌‌ها و گروه‌ها که با حضور حماسی و پرشور در این راهپیمایی عظیم افتخار آفریدید و باعث یأس دشمنان شدید و نشان دادید انقلاب متعلق به همه آحاد این سرزمین است، قدردانی می‌کنم و سعادت و سلامت همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها