کد خبر: 671493
تاریخ انتشار :

سیدنظام‌الدین موسوی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در ۱۰ سال اخیر بی‌‎نظیر بود

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بر اساس گزارشهای رسیده از مراجع مختلف، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال طی ۱۰سال اخیر بی نظیر بوده است.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال در ۱۰ سال اخیر بی‌‎نظیر بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید نظام الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به مشارکت کم سابقه مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۱ تصریح کرد: گزارش های متعددی که از مراجع و مناطق مختلف کشور به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر واصل شده، بیانگر حضور کم نظیر مردم شهرها و روستاهای سراسر کشور در راهپیمایی امروز حکایت دارد و آمار مستند ارائه شده، بیانگر خلق حماسه ای بزرگ و ستودنی است.

وی افزود: اگرچه با توجه به رخدادها و اغتشاشات چند ماه اخیر، پیش بینی می شد که اقشار مختلف مردم برای اعلام حمایت از انقلاب و نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن حضور قابل توجهی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال داشته باشند؛ اما صحنه های امروز مشارکت گسترده مردم، فراتر از حد انتظار و پیش بینی ها بود.

موسوی تاکید کرد: تطبیق مستندات و تصاویر راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با مراسم مشابه سالیان گذشته، نشان می‌دهد که حماسه امروز مردم، حداقل طی ۱۰سال قبل بی نظیر بوده است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر همچنین افزود: بررسی های اولیه نیز حکایت از تنوع ترکیب جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال دارد به گونه ای که جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی، بخش قابل توجهی از راهپیمایان امسال را در شهرهای مختلف تشکیل می‌دادند.

موسوی با اشاره به سانسور راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن امسال در طیفی از رسانه های اروپایی وآمریکایی تاکید کرد: سانسور واقعیت حضور دهها میلیونی مردم ایران در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رسانه ها واقعیت را تغییر نمی دهد و غربی ها مجبورند به ایران اسلامی، مردمی و مستقل تن بدهند.

وی در پایان افزود: مردم ایران با این حضور تاریخی و معنادار حجت را تمام کردند و اکنون نوبت مسئولان است تا ضمن قدر دانستن این سرمایه گرانسنگ اجتماعی، اقدامات درخوری برای حل مشکلات مردم بویژه در حوزه های معیشتی ‌و اقتصادی رقم بزنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها