کد خبر: 671544
تاریخ انتشار :

دادستان تهران: باید هر طور شده مردم را راضی نگه داشت

دادستان تهران گفت: تعداد زیادی عفو شامل‌شان شده است و در حال آزادی هستند قطعاً این عفو به وفاق و اتحاد ملی خیلی کمک می‌کند و موثر است و با وجود نقشه‌هایی که دشمنان داشتند، نظام در اوج اقتدار خودش این فرمان عفو را صادر کرده که قطعاً موثر خواهد بود

دادستان تهران: باید هر طور شده مردم را راضی نگه داشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی صالحی، دادستان تهران درباره حضور مردم درچهل و چارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه این حضور تا چه اندازه مسئولیت حاکمیت و دولت را در مقابل مردم افزایش می‌دهد مسئولان از این پس باید چه کاری انجام دهند، گفت: از حضور حماسی، شکوهمند و دندان‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم. مردم بار دیگر نشان دادند پایبند به نظام مقدس اسلامی، ارزش‌های آن و مقام معظم رهبری هستند. بار دیگر مردم نشان دادند هوشمندانه جلوی حیله و توطئه دشمن ایستاده‌اند و نقشه‌ها و حیله‌های دشمنان را برملا کردند و به خودشان بازگرداندند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی صالحی را در ادامه می خوانید:

حضور مردم معنادار بود،  حضور مردم قطعاً به ما می‌گوید مسئولین باید به عنوان یک خدمتگزار کوچک تا جایی که در توان دارند در خدمت‌رسانی مخلصانه به مردم دریغ نداشته باشند و سعی کنند کسی از مجموعه، سازمان و ادارات دولتی ناراضی بیرون نرود هر طوری شده مردم را راضی نگه داریم، مردم شایسته بهترین احترامات و تکریم ها هستند.

مردم ثابت کردند فرمایشات مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) در خصوص مردم ایران هر روز عینی‌تر و محسوس‌تر نمایان می‌شود و متوجه می‌شویم مردم ما چه مردم با لیاقت و شایسته‌ای هستند. مردمی که شایسته هرگونه خدمت‌رسانی‌اند لذا مسئولان باید به این موضوع عنایت داشته باشند و حواسشان را جمع کنند که انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و باید شبانه روز در خدمت مردم باشند و کار کنند. امروز و فردا نکنند و در جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش و کوشش کنند، مشکلات مردم را به حداقل برسانند تا مردم از نظام خود ناراضی نباشند.

قبل از هر چیز از تدبیر عالمانه و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضاییه باید تشکر کنم که با این نگاه عالمانه و پدرانه خودشان، خصوصاً رهبر معظم انقلاب اسلامی یکسری جوان‌های ما که تحت تاثیر فضای مجازی، اینترنت و شبکه‌های معاند و فریب خورده بودند متنبه شدند ایشان از همان روز اول فرمودند که باید بحث کسانی که تحت تاثیر هیجانات اینترنت و فضای مجازی قرار گرفتند از بقیه جدا شوند بر همین اساس با نگاه عالمانه و تدبیر حکیمانه خودشان این فرمان عفو را صادر کردند که خوشبختانه شامل حال تعداد زیادی از این جوانان شد که فریب خورده بودند که البته تعدادشان کم است لذا جوانان ما انقلابی هستند و همه در خط و میدان انقلاب قرار دارند.

تعداد زیادی عفو شامل‌شان شده است و در حال آزادی هستند قطعاً این عفو به وفاق و اتحاد ملی خیلی کمک می‌کند و موثر است و با وجود نقشه‌هایی که دشمنان داشتند، نظام در اوج اقتدار خودش این فرمان عفو را صادر کرده که قطعاً موثر خواهد بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها