کد خبر: 671563
تاریخ انتشار :

آمار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن

باقری گفت: پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قطعاً مسئولیت آن‌هایی که در حاکمیت مسئول هستند، سنگین‌تر از قبل خواهد شد.

آمار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت بصیر ایران روز گذشته با حضور جانانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.

به گزارش مهر، باقری در ادامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به آخرین سالی که قبل از شیوع کرونا برگزار شد، بیان داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است که ملت فهیم ایران هنگامی که توطئه دشمن را مشاهده می‌کنند، با جدیت وارد میدان می‌شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت، همبستگی و استحکام نظام و ملت ایران اسلامی را به تصویر کشید، تصریح کرد: پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قطعاً مسئولیت آن‌هایی که در حاکمیت مسئول هستند، سنگین‌تر از قبل خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها