کد خبر: 671578
تاریخ انتشار :

کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه‌اش + جزئیات

جسد یک زن جوان تحصیلکرده که از کارمندان صدا و سیما بوده و به‌ طرز مشکوکی در خانه‌اش جان باخته بود، در آپارتمانش پیدا شد.

کشف جسد کارمند صدا و سیما در خانه‌اش + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساعت ۱۲ ظهر جمعه ۲۱ بهمن، مأموران کلانتری ۱۲۹ جامی در تماس با بازپرس وحید ناصری از مرگ مشکوک زن جوانی خبر دادند.

با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و با حضور تیم تحقیق در محل با جسد زن ۴۲ ساله روی تختخواب مواجه شدند.

از مرگ زمان زیادی می‌گذشت و به همین دلیل، علت مرگ نامشخص بود بنابراین به دستور بازپرس جنایی، جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات مدیر ساختمان که جسد زن جوان را پیدا کرده بود، گفت: چند روزی بود که این خانم را ندیده بودم معمولاً ساکنان ساختمان اگر قصد مسافرت داشتند به من خبر می‌دادند که مراقب آپارتمانشان باشیم.

مدیر ساختمان افزود: از طرفی چند روزی است که بوی تعفن شدید از ساختمان او به مشام می‌رسد و بعد از اینکه چندین بار زنگ خانه او را زدم و پاسخی نشنیدم، با کلید یدک واردشدم. به محض ورود به خانه متوجه شعله‌های روشن گاز شدم و داخل اتاق خواب هم جسد متوفی دیده می‌شد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که زن جوان، مدرک تحصیلی دکتری دارد و کارمند صدا و سیما است.

از آنجایی که سیستم گرمایشی خانه با مشکل مواجه شده بود به‌نظر می‌رسید که زن جوان برای گرم کردن خانه اقدام به روشن کردن شعله‌های گاز کرده بود.

منبع: ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها