کد خبر: 671954
تاریخ انتشار :

افسر سابق ارتش آمریکا: مردم ایران رهبرشان را دوست دارند

برنا/ افسر سابق ارتش آمریکا با هشدار در مورد تکرار اشتباهات آمریکا در جنگ عراق، به بیان مشاهدات و یافته‌های خود در جمهوری اسلامی ایران در خلال سفر به این کشور در سال ۲۰۱۸ میلادی پرداخت و نوشت: مردم ایران فرهیخته، وارسته و آرام هستند.

افسر سابق ارتش آمریکا: مردم ایران رهبرشان را دوست دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

افسر سابق جنگ روانی ارتش و سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا (سیا) می‌گوید مردم ایران عاشق رهبرشان هستند و همه شایعات علیه مسئولان جمهوری اسلامی ایران بی اساس است.

اسکات بنت در مصاحبه با تارنمای آنومیک ایج تاکید کرد باید به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جایزه نوبل صلح داده شود زیرا خصومت آمریکا در حمایت از اوکراین را در این جنگ مخاطره آمیز تحمل کرده است.

وی افزود: غرب در برابر روسیه جنگ نیابتی جنون آمیزی به راه انداخته است؛ حال آنکه قدرت نظامی روسیه در نهایت دولت های اروپایی و اوکراین را شکست خواهد داد.

بنت خاطر نشان کرد: مردم اروپا دولت های کشورهای خود را به خاطر حمایت از اوکراین سرزنش خواهند کرد زیرا این جنگ نیابتی به زیان اروپایی‌ها تمام خواهد شد.

این افسر سابق ارتش آمریکا خاطر نشان کرد: مقامات آمریکایی نومیدانه و از روی استیصال سعی دارند به طور همزمان علیه ایران، روسیه و چین جنگ به راه بیندازند تا حمایت مردم آمریکا را از تصمیمات سیاسی غلط خود جلب کنند.

بنت افزود: ایالت متحده برای توجیه جنگ علیه دشمنانش به دروغ متوسل می‌شود.

وی با هشدار در مورد تکرار اشتباهات آمریکا در جنگ عراق، به بیان مشاهدات و یافته‌های خود در جمهوری اسلامی ایران در خلال سفر به این کشور در سال ۲۰۱۸ میلادی پرداخت و نوشت: مردم ایران فرهیخته، وارسته و آرام هستند.

این افسر سابق ارتش آمریکا گفت: کاخ سفید و موساد با تبلیغات دروغین می‌گویند ایران زنان را سرکوب می‌کند حال آنکه من دیده‌ام که چندین خانم در سمت‌های دولتی بالا مشغول به کار بودند.

وی همچنین اذعان کرد که مردم ایران عاشق رهبرشان هستند و همه شایعات در مورد اقدامات دیکتاتور مابانه مسئولان ایران دروغ و بی اساس است.

بنت در ادامه گفت: ایرانی‌ها با مردم آمریکا دوست هستند و فقط با دولت آمریکا مشکل دارند.

این افسر سابق ارتش آمریکا در پایان با اشاره به انحرافات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در ایالات متحده تأکید کرد که سرباز آمریکایی با وجود سلاح‌های پیچیده‌ای که در اختیار دارد، بسیار ضعیف تر از سربازان ایرانی، روس و چینی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها