کد خبر: 672363
تاریخ انتشار :

فرهادیان: وزیر ورزش در خواب مصنوعی است

ایرنا/ رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به شرایط امروز حادثه دیدگان سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان گفت: با دعای خیر مردم و لطف خداوند امروز خبرهای خوشی دریافت کردیم اما همچنان از ملت شریف ایران درخواست داریم خادمان خود را دعا کنند.

فرهادیان: وزیر ورزش در خواب مصنوعی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آرش فرهادیان با اشاره به اینکه در حال حاضر در کرمان به سر می برد، خاطر نشان کرد: با توجه به خبرهایی ناگواری که در ساعات اولیه حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه دریافت کردیم موجی از نگرانی جامعه ورزش را در بر گرفت اما با دعای خیر مردم و لطف بیکران حضرت حق امروز خبرهای خوبی دریافت کردیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه تلخ یکی از همکاران خوب و جهادی خود را از دست دادیم که جا دارد به جامعه ورزش بابت این اتفاق ناگوار تسلیت بگویم، اما در حال حاضر در خصوص مدیر کل استان تهران باید بگویم با توجه به نتایج اولیه عکس برداری ها که ضایعه نخاعی را نشان می داد در عمل جراحی که امروز انجام شد نظر پزشکان بر این بود که عمل موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر عمل دوم بر روی ناحیه پا وی در حال انجام و به نظر می رسد در مورد این مدیر ورزشی روند بهبودی در جریان است.

او در خصوص وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم گفت: در روز گذشته خبرهای خوبی را دریافت نمی کردیم و این جای نگرانی داشت اما شرایط او پایدار شده و مساله مهم در خصوص این مدیر ورزشی نیز به مشکل ریه او باز می گردد که روند بهبودی نیازمند زمان است و تمامی اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و انشالله این شرایط بهبودی ادامه خواهد داشت.

فرهادیان در مورد ستوده نژاد تصریح کرد: شرایط او هم نسبت به روز گذشته بهتر شده و از خداوند منان درخواست داریم که این عزیزان و خادمان ورزرش را در سایه لطف خود نگه داشته تا انشالله به زودی شاهد سلامتی همه آنها باشیم.

او در واکنش به اینکه آیا خبری از آخرین شرایط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دارد یا خیر گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شد وی به همراه محسن معتمدکیا و روحانی از تیم تشریفات شب گذشته به تهران منتقل شدند و در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تهران مشغول مداوا هستند. البته به دلیل شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی شود و از مردم و ملت شریف ایران درخواست داریم تا همچنان با دعای خیر خود خادمان ورزش ایران را حمایت کنند تا انشالله هر چه زودتر به کانون گرم خانواده و جامعه ورزش باز گردند.

وی در مورد سایر همکاران خبری یادآور شد: برخی از دوستان نیز که آسیب کمتری دیده بودند و امکان جابجایی داشتند به تهران منتقل شده و یکی از همکاران صدا و سیمای استان نیز در بیمارستان کرمان است و من به عنوان وظیفه ای که بر دوش دارم در خدمت همکاران در استان کرمان هستم تا روند درمان این عزیزان را دنبال کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها