کد خبر: 672663
تاریخ انتشار :

بهادری: سجادی حتما به وزارت ورزش برخواهد گشت

ایسنا/ سخنگوی دولت با اعلام اینکه سجادی حتما به وزارت ورزش برخواهند گشت، گفت:. حال عمومی او با سرعت خوبی رو به بهبود است.

بهادری: سجادی حتما به وزارت ورزش برخواهد گشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره آخرین وضعیت سلامتی سجادی وزیر ورزش گفت: طی عیادتی که روز گذشته از وزیر ورزش داشتم و طبق گفته کادر درمان با توجه به سابقه ورزشی که آقای سجادی دارد، سرعت بهبود قابل قبولی دارند. سجادی صحبت می‌کرد و لحظاتی در اتاق قدم می‌زد. دستگاه خاصی به او وصل نبود و بیشتر تحت مراقبت بود. سجادی حتما به وزارت ورزش برخواهند گشت. حال عمومی او با سرعت خوبی رو به بهبود است.

بهادری جهرمی همچنین درباره شائبه ۵درصد حق‌العمل هیات مولدسازی اظهار کرد: برای واگذاری اموالف باید کارشناسی انجام شود پس باید به کارشناسهزینه کارشناسی بپردازیم. همه هزینه‌های امور اجرایی کشور در بودجه پیش‌بینی می‌شود و یک مساله معمولی است. در این زمینه مولدسازی هم همینگونه است و اصلا حق جلسه وجود ندارد. شغل‌ هیات ۷نفره شرکت در جلسات است و حق جلسه نمی‌گیرند و به عنوان شخصیت حقوقی در جلسه شرکت کرده و رای مثبت و منفی می‌دهند. آنها تکالیف اداری خود را انجام می‌دهند.

وی همچنین با تبریک روز جوان، گفت: در این هفته پیش رو و به مناسبت روز جوان برنامه های متعددی در دستور کار وزارتخانه های مختلف قرار دارد. جشنواره جوان برتر ایرانی در تمام مراکز استانی برگزار می شود و از این جوانان تقدیر می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های دستاوردهای جوانان هفته آینده برگزار می شود. اردوی جوانان برای مشاهده حوزه های پیشرفت کشور نیز برگزار می‌شود. شاهد استقبال گسترده و جدی جوانان از راهیان نور هستیم. امسال پیش بینی می‌شود در حوزه دانشجویی بیش از ۱۰۰ هزار نفر در راهیان نور شرکت می‌کنند. همچنین اردوی راهیان پیشرفت هم برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها