کد خبر: 672669
تاریخ انتشار :

واکنش جالب و معنادار دلخوش به «تحریم» خود

منیبان/ عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آن کسی موفق است و حرف دین و ائمه را گوش کرده که بتواند برای مردم تعادل ایجاد کند.

واکنش جالب و معنادار دلخوش به «تحریم» خود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: معلوم است که اروپایی‌ها خیلی احمق و جیره‌ خوار آمریکا هستند. من سالانه دو تا سه بار برای کل خبرنگاران استان جلسه می‌گذارم. همه هم مرام من را می‌دانند فرق نمی‌کند از جناح چپ یا راست، یک جلسه تقدیر و تشکر می‌گذارم. در این چهار دوره حضور در مجلس در عرصه کاری خود تا حالا به کسی جسارت نکردم. در مجلس هم علی‌ رغم اینکه اصولگرا هستم اما معتقد هستم که ما بر اساس قرآن باید بین مردم تعادل ایجاد کنیم. آن کسی موفق است و حرف دین و ائمه را گوش کرده که بتواند برای مردم تعادل ایجاد کند.

او افزود: شاید یکی از دلایلی که من را تحریم کردند این است که من در عرصه دفاع از حقوق مردم یکی از کسانی هستم که بیشترین وقت را می‌گذارم و دلیلی غیر از اینها نمی‌تواند باشد. همه می‌دانند که من در مجلس یکی از کسانی هستم که همیشه چهره بشاش دارم ضمن اینکه حرف خود را هم به موقع می‌زنم، بر اساس اصول متعدد قانون اساسی وظیفه‌ام را در دفاع از حق مردم انجام می‌دهم. برای مثال در حال حاضر بر علیه بعضی از دستگاه‌های اجرایی در دولت نقد دارم که این را صراحتا پشت تریبون می‌گویم. اخیرا گفتم همه امور ارز در دست دولت است چرا آدم‌های بی‌عرضه در بانک مرکزی منصوب می‌شوند و اقتصاد کشور را در دست می‌گیرند تا ما به این وضعیت برسیم.

دلخوش در پاسخ به اینکه آیا اموالی در اروپا دارید یا به آنجا رفت و آمد می‌کنید که مورد تحریم قرار گرفتید تصریح کرد: خیر به عنوان شوخی باید بگویم که اروپایی‌ها از طریق تحریم جلوی من را گرفتند تا نتوانم به کلیسا بروم. من در ایران نه از بانکی وام گرفته‌ام، نه به مغازه‌دار یا جای دیگری بدهی دارم هر چه که مردم عادی دارند من هم اموالی مثل خانه شخصی دارم، مغازه ندارم، کارخانه ندارم، یک زندگی ساده و طبق معمول جامعه دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها