کد خبر: 672718
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: مسمومیت دانش آموزان ناشی از استرس است!

به گفته وزیر کشور باید از هراس افکنی در ارتباط با موضوع مسمومیت دانش آموزان پرهیز شود و گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان ارائه نشده‌است.

وزیر کشور: مسمومیت دانش آموزان ناشی از استرس است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی وزیر کشور، درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر گفت: درصد بالایی از آنچه که تحت عنوان عارضه برای دانش آموزان مطرح شده بود مربوط به عوامل خارجی نیست و بیشتر بخاطر استرس‌ها و نگرانی‌ها بر اثر طرح این موضوع است.

به گزارش مهر، وحیدی گفت: آن دسته که علائمی مثل سردرد و سوزش گلو داشتند، بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، غالب آن‌ها در یکی دو ساعت اولیه بدون نیاز به درمان خاص مرخص شدند و تعداد محدودی کمتر از ۱۰ نفر را که بیماری زمینه‌ای داشتند، در بیمارستان نگه داشتند تا با اطمینان خاطر بیشتری مرخص شوند.

وی با اشاره به علت بروز مسمومیت‌ها گفت: تا الان با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفته در مدارس عامل خاصی را هنوز پیدا نکردند؛ لذا تاکنون گزارش قطعی نسبت به وجود ماده خاص و سمی ارائه نشده است.

وزیر کشور تصریح کرد: برخی هم در داخل کشور، خارج از دستگاه‌های تخصصی موضع گیری‌هایی می‌کنند که اطلاعات دقیقی ندارند بنابراین باید مراقب باشند و هراس افکنی نکنند.

وحیدی با بیان اینکه باید از هراس افکنی پرهیز شود، تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال تعطیلی مدارس هستند و نباید اجازه داد چنین چیزی رخ دهد؛ با همه دستگاه‌های ذیربط و اطلاعاتی، کار در حال دنبال شدن است لذا اگر جزئیاتی مطرح شود اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها