کد خبر: 673122
تاریخ انتشار :

باهنر:

طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلند بالا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: لازمه حاکم بودن رای مردم و دموکراسی، وجود احزاب قدرتمند است و این کار از وعده‌های انتخاباتی عجیب در ایام انتخابات جلوگیری می‌کند.

طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلند بالا است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اگر بخواهیم به خدمات جمهوری اسلامی در این سال ها رجوع کنیم، طومار بلند بالایی است و بعضی از شعارها و آرمان ها مثل استقلال، آزادی مردم سالاری، توسعه و پیشرفت هستند که تا ابد بر آن ها پافشاری می‌کنیم. 

وی افزود: اگر به دوران قبل از انقلاب اسلامی رجوع کنیم، هر کدام از حکومت‌ها بنا به اتفاقات و حوادث قسمتی از ایران را به کشورهای همسایه بخشیدند، ولی در زمان جنگ ایران و عراق که از لحاظ امکاناتی هم هیچ امکاناتی نداشتیم، تنها درگیری در تاریخ ایران بود که بعد از پایان جنگ یک وجب از خاک ایران را ندادیم.

باهنر ادامه داد: دستاوردها و طومار موفقیت‌های جمهوری اسلامی بلند بالا است و تا ابد هم پیگیر آرمان‌هایش است، ولی باید بررسی کنیم که چه اتفاقی افتاده که از بعضی آرمان‌ها بنا به دلایلی فاصله گرفتیم و در پی موفقیت در این حوزه‌ها هم باشیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لزوم وجود احزاب قوی در کشور، گفت: لازمه حاکم بودن رای مردم و دموکراسی، وجود احزاب قدرتمند است  و این کار از وعده های انتخاباتی عجیب و غریب در ایام انتخابات، جلوگیری می کند.

وی افزود: ایجاد احزاب قوی از این جهت مهم است که احزاب مثل شخصیت‌های سیاسی به فکر 4 سال یا 8 سال نیستند و احزاب هم به فکر برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت هستند و هم برای اهداف بلندمدت برنامه‌ریزی خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه مهم منابع انسانی در کشور، گفت: منابع انسانی بزرگترین موتور محرکه کشور هستند و ما باید در این جهت برنامه‌ریزی داشته باشیم تا نیروهای و سرمایه‌هایمان را حفظ کنیم. 

باهنر عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان اتحاد بی‌سابقه‌ای علیه جمهوری اسلامی داشتند، وقتی گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی در کانادا یا فرانسه اجتماع کردند، نخست‌وزیر کانادا و رئیس‌جمهور فرانسه حضور داشتند و سخنرانی کردند، این نشان دهنده این است که امروز دشمنان ما باطن واقعی خودشان را آشکار کردند و رسما از دشمنان ما حمایت کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران هراسی یکی از ابزارهای اصلی دشمن در جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان از اوایل انقلاب به شکل‌های مختلف سعی داشتند این موضوع را دنبال کنند. 

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها